Sentiasa Menjadi Wanita Baik Dan Sabar, Pasti Nanti Lelaki Baik Yang Melamar.

 

Menjadi orang baik itu bukanlah keturunan, menjadi orang baik adalah sebuah pilihan hidup, yang siapa pun berhak memilih menjadi orang baik tanpa peduli apakah dia terlahir dari orang yang baik atau tidak. Jadilah kamu wanita yang baik, meski kadang pahitnya cinta mampu membuatmu menjadi buruk. Hadapilah segala cubaan hidup dengan rasa penuh kesabaran, kelak pasti Tuhan akan “mengirimkan” lelaki baik yang akan mendampingimu melewati semua hal yang menyakitkan bagimu.



1. Percayalah bahwa wanita baik dan penyabar selalu menarik bagi laki-laki.

Percayalah bahwa wanita yang baik dan penyabar selalu menarik bagi lelaki mana-mana pun, bahkan walaupun kau tak memiliki fizikal yang putih mulus dan seksi. Wanita yang baik selalu menarik hati sementara wanita yang cantik selalu menarik nafsu. Kadang-kadang lelaki mungkin tidak suka wanita seksi kerana sifat mereka tetapi tidak dinafikan bahawa nafsu  masih boleh tertarik pada keseksiannya..

2. Wanita baik tidak pernah mengalahkan persaingan wanita yang cantik dan seksi.

Terus menjadi wanita yang baik tidak kira apa yang berlaku untuk kebaikan. Wanita yang baik tidak pernah kurang kompetitif dengan wanita yang hanya cantik dan seksi.



3. Wanita yang baik dan penyabar menarik untuk dijadikan seorang isteri wanita seksi selalu menarik untuk dijadikan kekasih.

Beza wanita yang baik dan wanita seksi. Wanita yang baik menarik untuk berkahwin dengannya manakala yang hanya seksi  menarik untuk menjadi kekasih sahaja. Sebab lelaki juga berfikir bahawa mereka sedang mencari seorang ibu yang baik untuk melahirkan anak yang baik .

4. Wanita baik selalu menarik bagi lelaki baik, wanita seksi menarik bagi lelaki nakal.

Wanita yang baik pasti akan selalu menarik di mata kaum laki-laki yang baik, sementara wanita yang seksi juga menarik bagi lelaki nakal yang hanya ingin main-main dengannya sahaja.

5. Wanita baik pasti akan memiliki lelaki baik kecuali memaksa menerima lelaki tak baik.

Wanita baik selalu berhak mendapatkan lelaki baik, tak selalu mereka diberi “bonus” oleh Tuhan, yakni diberi kesempatan menikah/memiliki lelaki baik dan juga rupawan. Hanya wanita baik yang memaksa menikah dengan lelaki tidak baiklah yang pada akhirnya tidak beruntung. 

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 487,914 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen