5 Sebab Wanita Bijak Susah Dapat Jodoh.

 

Dalam beberapa kes, semakin bijak seorang wanita itu semakin susah mereka untuk dapatkan jodoh. Jodoh, aja, maut di tangan Tuhan. Apa yang ingin dibincangkan kali ini ialah kebanyakan wanita bekerjaya dan bijak kini sukar untuk mendapatkan jodoh. Apa sebabnya?



1. Sudah biasa lakukan semuanya sendiri.

Wanita bijak pasti mempunyai kerjaya yang bagus dan ada pendapatan sendiri. Disebabkan itu mereka lebih sibuk melakukannya semuanya sendiri, sentiasa sibuk sehingga tiada masa untuk cari pasangan.

2. Terlalu memilih & inginkan yang sempurna.

“Kau ni terlalu memilih kot, sebab tu susah dapat jodoh.” Ini antara punca mereka susah dapat jodoh. Wanita bijak sangat mementingkan kesempurnaan dan inginkan pasangan sama seperti mereka.



3. Terlalu sibuk & hanya ada masa untuk diri sendiri sahaja.

Wanita bijak sentiasa memikirkan tentang masa depan. Mereka hanya fikirkan tentang kerja sehingga lupa tentang kebahagian keluarga, soal jodoh dan cinta.

4. Pernah terluka & tidak mahu ulangi kesilapan sama.

Tidak dapat dinafikan gagal dalam hubungan lalu jadi punca wanita bijak tidak mahu mengulangi kesilapan sama. Bagi mereka, lebih baik fokus dengan kerjaya dari memikirkan perkara yang menyakitkan.

5. Lebih mementingkan orang lain dari diri sendiri.

Bagi mereka, kebahagiaan orang lain lebih penting dari diri sendiri. Wanita bijak sentiasa memikirkan untuk membahagiakan keluarga dan menjadi kebanggaan orang tua mereka.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 464,121 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen