Terus Istiqomah Baca Ayat 36 Surah Yasin, Buat Yang Single Terus Amalkan Tanpa Putus Asa.

 

Sabda Rasulullag SAW:

“Setiap sesuatu ada jantungnya dan jantung Al-Quran ialah Yasin. Barangsiapa membaca Yasin, Allah tuliskan untuknya pahala membaca Al-Quran sepuluh kali ganda” (Riwayat Al-Tirmizi)

Menjadi satu kebiasaan kita bila membaca Surah Yasin pada malam jumaat. Tapi sebenarnya, ia tidak hanya terhad pada malam itu saja, tetapi boleh dibaca bila-bila masa.


Ibni Abbas r.a berkata:

“Sesiapa membaca Yasin di waktu pagi diberikan untuknya kemudahan hari itu sampai ke petang dan sesiapa membacannya di awal malam, diberikan untuknya kemudahan malam itu sampai ke pagi”(Riwayar Al-Darimi)



Memang banyak kebaikan Surah Yasin ini. Di dalamnya tersimpan seribu rahsia, bahkan ada penawar untuk penyakit serta pelindung.

Buat mereka yang mencari jodoh, amalkan Surah Yasin, ayat 36. Ayat ini juga dikenali sebagai dia pengasih.
Amalkan secara konsisten, Insya-Allah akan dikurniakan jodoh yang baik dan mampu membimbing kita ke jalan soleh.






Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 629,244 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen