3 Cara Cepat Dapat Jodoh.

 

Kebelakangan ini, ramai yang mulai menterjemah makna cinta dan jodoh melalui pelbagai kajian dan penilitian. Untuk anda yang ketika ini belum lagi menemui jodoh, mungkin artikel ini dapat membantu anda. Dari laporan mydomaine.com ini adalah 3 tips yang boleh anda praktikkan untuk membuat orang lain jatuh hati dengan anda dari sudut psikologi.



1. Bersifat terbuka.

Luahkan secara jujur keperibadian anda walaupun ianya agak pahit untuk diluahkan. Menurut sebuah kajian dari Harvard Business School, 79% responden lebih mudah tertarik dengan orang yangbersifat terbuka atau seseorang yang sangat jujur tentang keperibadian dirinya.

2. Pandangan mata.

Lirikan mata dengan seseorang boleh membuat hubungan semakin intim dan kuat. Menurut Zick Rubin, seorang ahli psikologi yang telah membuat kajian terhadap 158 pasangan, lirikan mata antara satu sama lain menjadikan ikatan cinta menjadi lebih kukuh.



3. Ucapan terima kasih

Bila bicara soal cinta, anda mestilah mempunyai sifat sopan santun. Dari sebuah kajian yang dilakukan oleh University of North Carolina pada tahun 2010, ucapan terima kasih dapat meningkatkan keintiman dan kehangatan cinta antara insan.

Apa lagi, mana yang belum jumpa jodoh tu bolehlah cuba buat 3 perkara ini. Tapi ingat, apapun jodoh itu datangnya dari ketentuan Tuhan walaupun kita sudah berusaha sedaya upaya.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 461,235 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen