Selalu Stalk Crush Anda? Jom Teka Keperibadian Si Dia Berdasarkan Status Media Sosial Miliknya.

 

Bagi sesetengah mereka yang bujang, sudah tentu akan ambil beberapa cara atau kaedah untuk mendekati seseorang yang dia sukai. Paling biasa yang dilakukan adalah dengan menjadi stalker di media sosial si crush sercara senyap.

Dengan melihat gaya dan status yang di paparkan dalam media sosial anda bukan sahaja dapat mengetahui status dirinya tetapi anda juga boleh kenal dengan agak mendalam apa keperibadian dirinya. Nak-nak lagi jika mereka yang selalu sangat update status di media sosial, lagi mudah nak tahu.

Jangan hanya lihat cantik dan kacaknya mereka ini sahaja tetapi lihat juga siapa diri mereka. Ini 5 jenis orang yang boleh dilihat dari muat naik media sosial mereka!



1. Foto pemandangan semasa dia sedang dalam ‘bercuti’

Orang yang mengisi timeline mereka adalah gambar pemandangan semasa bercuti adalah orang yang mendambakan kebebasan. Mereka merasakan rutin harian ini adalah kewajipan yang mesti dilakukan supaya mereka dapat kembali dengan bebas untuk berkeliaran di mana saja mereka inginkan. Mereka juga cenderung lebih positif kerana mereka berasa lebih seimbang antara kewajiban dan kebahagiaan. Tetapi, pada masa-masa tertentu mereka juga boleh menjadi marah kerana sudah terlalu lama tidak bercuti.



2. Status media sosial dengan karya-karya seni

Mereka ini sebenarnya seniman dalam senyap. Mereka yang memilih untuk memuat naik karya mereka di media sosial adalah jenis orang yang suka meneroka diri mereka sendiri. Mereka tidak puas jika mereka hanya menguasai satu perkara, jadi mereka mempunyai rasa ingin tahu yang tinggi terhadap bidang lain. Oleh itu, jangan terkejut sekiranya kerja beliau tiba-tiba berubah arah.

3. Lebih banyak gambar bersama rakan-rakan

Orang yang lebih banyak memuat naik gambar dengan rakan-rakan mereka adalah orang yang suka mempunyai ikatan persahabatan yang kuat. Mereka suka berkumpul untuk bercakap tentang apa sahaja, dari yang ringan hingga yang berat. Kini, kerana suapan Instagram adalah peribadi, jadi jika kawan-kawan mereka memasukkan suapan itu bermakna mereka mempunyai nilai istimewa dalam kehidupan mereka.



4. Banyak kata-kata puitis

Mereka yang sering memuat naik kata-kata puitis atau puisi mempunyai keperibadian sensitif dan reseptif. Mereka boleh memahami perasaan dengan baik, kemudian dapat memasukkannya dalam kata-kata yang boleh dikaitkan untuk semua orang. Tetapi, untuk beberapa perkara, mereka cenderung tertutup dan tidak dapat bercakap secara terang-terangan.

5. Lebih banyak gambar bersama pasangan

Eh dah rasa tak ada peluang ke? Orang yang sering menyiarkan foto pasangan bukan ingin menunjuk. Sebenarnya, terlalu banyak perkongsian gambar dengan pasangan sebenarnya menunjukkan perasaan tidak selamat, baik dengan hubungan atau bahkan pasangan mereka sendiri. Rasa yakin di sini bermakna dia takut pasangannya akan meninggalkannya pada masa akan datang.

Sekarang sudah mengenali mereka ini? Jadi anda sudah tentu tahu bagaimana nak ambil hati dan mendekati si dia.



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 528,279 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen