Usia 26 Tahun Yang Terbaik Untuk Menikah.

 

Bukan senang nak cari pasangan, lebih-lebih lagi pasangan yang menepati citarasa. Boleh di katakan ramai lagi lelaki dan wanita diluar sana yang masih single. Mesti cemburu melihat rakan-rakan yang sudah berumah tangga dan mempunyai anak. Tapi anda masih lagi bersendirian. Tapi, kenapa perlu terburu-buru? Menurut kajian, berkahwin juga ada umur terbaiknya. Menurut wartawan Brian Christian dan penyelidik bidang kognitif Tom Griffiths, sebaiknya anda mengikuti Aturan 37% jika ingin mencari pasangan hidup.



Peraturan ini akan mengira secara algoritma dan membantu memutuskan sesuatu. Anda perlu menapis pelbagai pilihan dalam masa terhad dan jika dilaksanakan, contohnya diandaikan bahawa mencari pasangan dilakukan dari usia 18-40 tahun, maka usia terbaik untuk berkahwin adalah usia 26 tahun. Ada yang menganggap usia tersebut masih muda dan masih belum puas untuk berhibur, tapi jika anda berkahwin selepas usia tersebut, usia tersebut, akan ada penurunan kesempatan mencari pendamping hidup yang baik. Tapi ia hanya kajian sahaja kerana jodoh datang pada bila-bila saja dan tiada siapa tahu bila.



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 474,832 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen