Jangan Mudah Percaya Akan Kata-Katanya, Ini 5 Jenis Lelaki Yang Tidak Akan Serius Dengan Anda.

 

Mana-mana wanita tentu mempunyai impan untuk mendirikan rumahtangga, berbahagia bersama suami dan juga anak-anak. Sebab itulah bila seorang wanita itu telah jatuh cinta dan mempunyai harapan terhadap seseorang, dia akan mula merasakan bahawa itu adalah pilihan yang terbaik buat dirinya.


Namun begitu, tidak semua orang bernasib baik dengan terus menjumpai seseorang yang tepat. Boleh jadi, anda perlu berjumpa dengan orang yang salah dahulu. Sebab itulah, jangan mudah terpedaya, percaya dan meletakkan harapan terhadap seseorang yang belum tentu menghalalkan diri anda.

Kadang, mereka datang ini dengan pelbagai niat. Ada juga yang datang sekadar ingin satu persinggahan sebelum meninggalkan anda demi yang lain. Sebab itu anda perlu sentiasa berhati-hati, terutama dengan lelaki seperti ini.



1. Lelaki yang 'tidak suka komitmen'

Ini adalah jenis yang paling biasa, jadi tidak perlu terkejut jika anda bertemu lelaki seperti ini. Sikapnya bahkan tidak menunjukkan kesungguhan untuk mencintai anda. Dia hanya suka sederhana dan bersedia untuk berpisah pada bila-bila masa. Apabila anda hanya berjuang dalam hubungan itu, sedar bahawa dia kemungkinan besar tidak bersedia melakukan.

2. Lelaki yang 'masih suka berseronok'

Jenis ini sering dimiliki oleh lelaki muda. Baginya, hidup seorang bujang dengan yang dipenuhi dengan keseronokan. Walaupun dia benar-benar mencintai anda, tetapi dia tidak dapat menentukan keutamaan dalam hidupnya, dan anda mungkin tidak menjadi keutamaannya. Dia masih mengutamakan keseronokannya sendiri.



3. Lelaki yang ‘masih belum move on’.

Jenis ini tidak seharusnya dipercayai atau harus dielakkan sama sekali. Anda hanya membuang masa cuba untuk mendapatkan hatinya, kerana ia masih terikat kepada bekas kekasihnya. Dia tidak dapat melepaskan bayang pada masa lalu. Dia tidak akan menganggap anda penting dalam hidupnya.

4. Lelaki terlalu ‘tertumpu kepada kerjaya'.

Jenis lelaki seperti ini pada awalnya sangat menarik kerana ia kelihatan sangat aktif dan bersemangat membina kehidupan yang kukuh untuk masa depan. Tetapi perlahan-lahan anda akan bosan kerana diabaikan, kerana keutamaan mereka adalah kerja. Anda tidak akan mudah dapat ajakkan berkahwin untuk lelaki seperti ini.



5. Lelaki yang 'mencari jenis yang lebih baik'.

Terdapat juga jenis lelaki yang mempunyai kriteria yang tinggi, merasakan mereka sentiasa berhak lebih baik, dan anda tidak akan dapat berkahwin dengan seorang lelaki seperti ini. Kerana dia akan selalu membuka pintu peluang bagi wanita lain dalam hidupnya.

Itulah semua jenis lelaki yang tidak akan pernah bersedia untuk menikahi anda kerana pada dasarnya mereka tidak mempunyai keinginan untuk berkahwin. Semoga anda lebih berhati-hati dalam memberi harapan dan mempercayai lelaki.



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 488,256 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen