Mengapa Wanita Sukar Melupakan Cinta?

 

Beruntunglah bagi mana-mana lelaki yang berjaya mengetuk pintu hati seorang wanita. Ini kerana wanita selalunya akan mencintai lelaki itu dengan sepenuh hati. Jiwa wanita begitu halus sehingga boleh menutup mata akan kelemahan yang ada pada lelaki tersebut. Apabila cinta sudah bertakhta di hati, maka cinta itulah yang akan selamanya berada di jiwa. Cinta bagi wanita sebegini melengkapi hidupnya. Dia tidak perlukan cinta yang lain lagi untuk meneruskan hidupnya hingga akhir hayat. Cinta adalah satu perasaan yang hanya dapat dinikmati dengan hati. Justeru mengapa wanita sukar melupakan cinta?



1)Walau berkali-kali disakiti oleh lelaki dalam hidupnya, wanita tidak mudah untuk berpisah. Kenangan bersama lelaki itu tetap bersemadi di hati. Dia tetap mahu meneruskan hidupnya dengan lelaki tersebut. Kenangan tetap segar selamanya.

2)Kesetiaan wanita tiada tolok bandingnya. Semua kelemahan lelaki yang dicintai terhapus asalkan lelaki itu juga mencintai dirinya. Justeru, bagaimana wanita mudah untuk melupakan

3)Semakin sakit hati wanita, maka semakin kuatlah sayangnya pada lelaki itu. Memang lumrah wanita cintanya bermula daripada kesakitan.



4)Cinta seorang wanita terlahir daripada air matanya. Dalam gembira, air matanya menitis. Dalam berduka juga air matanya mengalir. Dekatnya emosi seorang itu dengan hatinya.

Justeru, tidak mungkin dia mudah melupakan cinta yang pernah hadir dalam hidupnya.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 385,539 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen