Nak Ada Bridesmaid Kena Bijak Padankan Warna, Ini Tips Pilihan Warna Agar Pengantin Tak Tengelam.

 

Buat mereka yang memiliki ramai kawan tentu sahaja ingin sematkan hari bahagia bersama dengan rakan-rakannya. Sebab itulah mula adanya bridesmaid ini. Sebagai rakan tentu ingin meraikan hari bersejarah rakannya, dan sebagai pengantin pula tentu tidak akan melepaskan peluang untuk berkongsi kebahagiaan ini.


Bridesmaid ini lebih dikenali orang yang akan membantu pengantin mengurus dan melancarkan majlis pada hari tersebut. Dari mula hinggalah tamat majlis mereka membantu seperti majlis mereka sendiri. Ada yang memanggil bidesmaid bahkan ada juga yang memanggil seperi nama gadis dulang.

Paling mudah nak tahu yang mereka ini bidesmaid adalah dengan menggayakan pelbagai fesyen dan warna sedondon agar kelihatan cantik sama seri dengan si pengantin perempuan.



Bridesmaid ini dilantik oleh pengantin perempuan adalah bertujuan untuk membantu mereka melancarkan majlis perkahwinan dan penyeri semasa hari bahagia mereka. Selalunya bridesmaid dipilih dikalangan kawan baik pihak pengantin perempuan sendiri.

Namun begitu, kini ada juga yang sudah tidak membantu majlis tetapi lebih sibuk untuk menangkap gambar dan juga dengan gajet masing-masing. Sekejap-sekejap selfie, sekejap ambik gambar. Melaram mengalahkan pengantin.

Namun begitu, kadang kala kehadiran bridesmaid ini hanya akan membuatkan pengantin perempuan hilang seri malah lebih teruk lagi ada yang tenggelam. Mana tidaknya, pemilihan warna baju pengantin dan bridesmaid itu sendiri yang tidak sesuai.

Buat anda yang mempunyai perancangan untuk memiliki bridesmaid di hari bahagia, apa kata lihat saranan pilihan warna daripada Puan Mary ini.

“Warna baju bridesmaid sebaiknya melengkapi warna baju pengantin perempuan tanpa mengambil alih tumpuan terhadap pasangan raja sehari tersebut."
















Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 465,443 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen