Bermimpi Mempunyai Anak, Ini Maksud Disebalik Mimpi Tersebut. Walaupun Sekadar Mainan Tidur, Tentu Anda Ingin Tahu Bukan.

 

Orang kata mimpi itu mainan tidur yang sekali sekala datang menyerikan tidur anda. Malah, ada juga yang berpendapat bahawa mimpi itu adalah mainan syaitan yang sengaja mengganggu waktu tidur anda. Tidak kiralah apa pun, yang pasti semua orang pasti pernah mengalami mimpi yang pelik-pelik bukan.

Ada itu, sehingga teringat-ingat mimpi ketika tidur sehingga membuatkan anda tidak fokus dengan tugas harian anda. Mungkin ada juga yang memandang perkara ini remeh dan malas nak ambil tahu. Tapi ada juga yang begitu serius memikirkan mimpi yang terjadi.


Walaupun ia sekadar mainan tidur, tentu saja anda ingin tahu kenapa dan makna disebalik mimpi tersebut bukan. Biasanya ini hanyalah kata-kata orang dulu-dulu akan makna mimpi anda. Jadi jangan terlalu percaya dan serius sangat akan perkara ini okay!

Buat anda yang kerap kali bermimpikan melahirkan anak walaupun masih bujang, tidak hamil dan juga sudah memiliki anda, tentunya tertanya-tanya apa erti sebenar mimpi anda itu? Adakah ia petanda anda akan dapat anak? Jom ketahuinya.



Tafsiran ini tidak salah, tetapi ia juga tidak selalu benar. Ternyata makna mimpi mempunyai anak tidak selalu menunjukkan rezeki. Malah ada tanda-tanda bahawa perkara-perkara tidak baik yang anda perlu tahu!

1. Impian melahirkan bayi adalah satu tanda bahawa anda akan mendapat peluang baru atau permulaan baru yang lebih baik.

2. Jika anda hanya bermimpi untuk mempunyai bayi, ini adalah tanda bahawa anda akan mendapat pengalaman hidup yang tidak lama lagi.

3. Anda sudah mempunyai anak-anak & impian untuk mempunyai lebih banyak anak, ini adalah realisasi potensi anda.

4. Di dalam impian anda, anda mempunyai kembar? Tahniah anda akan mendapat kebahagiaan dua kali dalam masa terdekat.

5. Mimpi untuk mempunyai anak dari bekas kekasih atau suami merupakan petanda yang tidak baik. Mungkin anda akan mendapat kejatuhan yang tidak dijangka.

6. Tapi kalau kamu mimpi punya anak padahal belum menikah, hati-hati! Ini boleh jadi pertanda musibah yang akan menimpa anda.

7. Bermimpi punya anak yang istimewa atau kurang upaya juga bukan pertanda bagus. Kononnya, anda akan mengalami kerugian.

8. Dalam mimpi anda mempunyai anak, tetapi anda kehilangan anak itu. Ia boleh menjadi gambaran perasaan bersalah yang anda simpan dalam hatimu.

9. Kemudian, jika bermimpi mempunyai anak dengan bangsa yang berlainan daripada anda, ini adalah tanda tanggungjawab baru anda dalam hidup.

Ini adalah sekadar mimpi dan tafsiran yang tiada bukti sahih. Jadi jangan bimbang dan terlalu memikirkan mimpi anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 471,812 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen