Sanggup Bermadu Secara Rahsia, Wanita Jangan Mudah Terpedaya Dengan Nikah Sindiket Ini.

 

Masa manis, semuanya memang nampak indah dan bahagia sekali. Biasalah ketika awal-awal nak dapat dan baru dapat, tentu ramai yang tak nampak segala masalah ataupun kesan buruk sesuatu perkara. Namun, bila dah lama dan mula nampak masalah, salah seorang kenalah tanggung risikonya. Itulah sering kali terjadi apabila anda terjebak dalam nikah sindiket.

Biasanya perkara ini akan menjadi pilihan apabila sebuah hubungan itu tidak mendapat restu keluarga ataupun ingin berkahwin secara senyap-senyap sebagai isteri yang kedua atau ketiga. Jalan ini lebih mudah dipilih kerana urusan pernikahan akan menjadi lebih mudah.


“Sangkakan panas hingga ke pentang rupa-rupanya hujan ditengah hari” inilah yang akan terjadi kalau anda memilih jalan pintas hubungan kalian. Yang lelaki mungkin tidak akan menanggung tetapi kalau anda wanita, banyak kesan dan akibat yang perlu anda fikirkan.

Sedikit penjelasan dari Peguam Syarie Fahmi Ramli tentang kesan-kesan yang bakal wanita tanggung jika terlibat akan sindiket ini. Hati-hati dalam membuat keputusan, jangan sampai menyesal dikemudian hari.



Apa itu nikah sindiket?




Bagaimana boleh wujud sindiket ini?






Kesan kepada wanita jika terlibat dalam sindiket ini?



Langkah-langkah yang perlu diambil



Hati-hati ketika membuat pilihan

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 526,862 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen