Buat Yang Bujang & Selalu Bersendirian, Jom Amalkan Surah Yassin, Ayat 9 Ini.

 

Sebagai orang yang masih bujang, tentu sahaja anda perlu melalui hari-hari anda secara bersedirian. Kalau tinggal bersama ibu bapa lagi, tentu sahaja anda akan sentiasa ditemani oleh ibu bapa anda. Akan tetapi bagaimana pula jika anda tinggal bersendirian di tengah kota jauh dari ibu bapa anda. Tentu itu sangat membimbangkan bukan.


Bukan itu sahaja, kadang kala nak percaya dengan orang pun takut sangat lainlah kalau dia itu suami atau isteri kita, tentu sahaja boleh kongsi segalanya, malah menjadi pelindung yang baik kalau dia itu suami.

Tapi itulah, jodoh masih lagi tak nampak bayang, rasa macam jauh, kejap rasa macam dekat. Sementara nak tunggu jodoh datang menjemput anda ini, tentu sahaja anda sentiasa berjaga-jaga akan keselematan diri anda bukan. Mana tidaknya takut kalau-kalau jadi apa-apa. Kang tak sempat nak rasa naik pelamin.

Jadi buat anda yang masih lagi bujang terutamanya wanita yang perlukan pelindungan dari suaminya. Cuba amalkan surah Yassin, ayat 9 ini. Semoga kita semua sentiasa berada dibawah lindunganNya.

Doa keselamatan dan pelindungan diri.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 465,484 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen