Amalkan Doa Ini Untuk Lindungi Hati Dari Cemburu Berlebihan.

 

Sesiapa sahaja tentu sahaja mempunyai perasaan cemburu. Perasaan cemburu ini lebih bergantung kepada mereka yang berkasih sayang kerana, perasaan takut kehilangan ini membuatkan perasaan ini menjadi semakin tinggi. Itu yang ada orang kata cemburu buta dekat pasangan mereka.

Cemburu itu perlu, akan tetapi perlulah berpatutan dan jangan sesekali merasakan cemburu ini bagus untuk hubungan. Ini kerana, apabila cemburu itu terlalu menguasai hati anda akan mula hilang kepercayaan terhadap pasangan. Malah hubungan akan menjadi semakin rumit, tentu sahaja bukan ini yang anda mahukan.


Kerana, kecemburuan yang berlebihan boleh menyebabkan kesan negatif, terutama perasaan buruk. Bukan perasaan buruk yang mencetuskan pergaduhan di rumah sahaja, bahkan menyebabkan perceraian.



Jika cemburu berlebihan melanda hati anda, maka segeralah beristighfar dan bacalah doa ini. Semua ia membuang segala perasaan negatif dari hati anda.

Bismillah, Allahumma daawini bidawaaika, wasyfini bisyifaaika, wa aghnini bifadhlika 'amman siwaaka, wahdzar' anni aadzaka

Makna:

"Dengan nama Allah, wahai Tuhan, sembuhkanlah aku dengan pengorbananmu, dan sembuhlah aku dengan kesembuhanmu. Cukuplah aku dengan kasih karuniamu, supaya aku tidak meminta kepada-Mu, dan selamatkan aku dari penyakitmu.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 471,812 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen