Untuk Mendapatkan Jodoh Yang Baik, Jangan Lupa Amalkan Doa Ini.

 

Setiap orang tentunya mahukan jodoh yang terbaik buat dirinya. Di mana, dia tahu bahawa yang terbaik itulah yang akan berkekalan hingga akhir hayat. Namun begitu, untuk memiliki pasangan yang terbaik ini bukan hanya kena melihat sikap yang dirinya miliki sahaja.


Akan tetapi ia juga perlu dilihat bagaimana sikap diri anda. Jodoh yang baik ini tak akan datang bergolek, kerana ia juga perlukan usaha dari diri anda yang membuatkan yang terbaik juga memilih anda.

“Jodoh anda cerminan diri anda.”

Sebagai contoh,

• Anda berusaha menjadi yang baik buat pasangan, tentu sahaja bakal pasangan anda juga sedang berusaha menjadi terbaik buat diri anda.

• Begitu juga dengan, anda sentiasa menyebut nama jodoh anda dalam doa anda, sama juga dengan pasangan anda.



Jadi jika anda mahukan pasangan yang baik sama seperti yang anda idamkan, maka anda juga perlu berubah ke arah yang anda mahukan itu. Itu yang penting.

Sentiasa amalkan doa ini agar anda dipertemukan jodoh yang baik.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 471,490 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen