Bila Berdepan Dengan Kesusahan Hingga Putus Asa, Baca Doa Ini. InsyaAllah Dipermudahkan Segala Urusan.

 

Bila berdepan dengan kesusahan, tentu ramai yang susah hati bukan. Nak tidur tak lena, makan tak kenyang malah ada juga yang merasakan bahawa inilah penghujung dunianya. Semua orang ingin hidup yang senang akan tetapi takut berdepan dengan kesusahan.

Akan tetapi, dah nama manusia tak akan pernah lari dari ujian dan cabaran hidup. Kesusahan yang mendatang itu kadang kala hanya sedikit ujian atau peringatan sahaja. Bukannya pengakhiran sebuah jalan hidup.

Doa adalah senjata mukmin. Jika anda menghadapi kesusahan, amalkan doa-doa ini. Dengan izin Allah, Dia akan membantu anda menghadapi kesusahan tersebut.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 462,078 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen