Seorang Yang Mampu Kata ‘Sayang’ Akan Kalah Dengan Yang Berani ‘Meminang’.

 

Dalam satu hubungan ini, hanya orang yang betul-betul berani sahaja akan berjaya mendapatkan apa yang dia inginkan. Kadang kala, orang yang kata sayang itu belum tentu berani nak pergi meminang anda, malah kadang kala orang yang tak kata apa-apa itu lebih berani untuk menghalalkan anda.


Sayang ini hanya sekadar kata-kata sahaja, tak semua orang akan serius dengan kata-kata sayang itu. Ada yang katakan sayang ini sebab nak cairkan hati seseorang, malah ada juga yang kata sayang ini sebab nak permainkan sahaja hati seseorang.

Kata-kata sayang ini tak nampak kesungguhan serta keikhlasannya, ia macam sekadar kata-kata sahaja. Anda pun tak tahu dalam hatinya itu betul-betul sayang ataupun sekadar kata-kata sahaja. Susah nak duga hati perasaan orang ini.


Ada orang itu dia kata sayang, tapi dia masih lagi curang dibelakang pasangannya.

Ada juga yang kata sayang, tetapi masih tak nak masuk meminang.

Ada orang itu, dia kata dia sayang tetapi dia ada pasangan simpanan sampai dua tiga orang.

Ada juga yang kata sayang tetapi masih teringatkan bekas kekasihnya.



Sebab itulah bila seseorang itu kata sayang pada anda, jangan mudah percaya dengan kata-kata manisnya itu. Semua itu hanya kata-kata yang dijadikan mainan sahaja buat diri anda.

Kalau betul dirinya sayang, dia akan masuk meminang anda dan berjumpa orang tua anda. Malah akan menghalalkan hubungan kalian itu baru betul-betul sayang. Di mana dia buktikan dengan perbuatan.

Yakin ke dia sayang anda?

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 466,458 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen