Kawan Baik Biasanya Orang Yang Paling Bencikan Ex Anda!

 

Hampir semua di antara kita mempunyai kawan baik bukan? Biasanya kawan baiklah yang tahu banyak perkara pasal kita termasuklah hubungan percintaan kita dengan kekasih. Kawan baik juga adalah orang yang selalu menadah bahu apabila kita kecewa denagn cinta.



Biasa kita dengar kawan baik adalah orang yang paling anti atau paling benci bekas kekasih kita. Betul juga tu sebenarnya, cuba tanya kawan baik anda semua. Dia benci bukan kerana apa, tapi kerana dialah yang paling tahu bahawa bekas kekasih anda itulah yang selalu membuat anda menangis dahulu, selain anda, dialah juga yang cukup kenal akan diri anda. Dia tahu betapa kecewanya anda dulu disebabkan bekas kekasih anda.

Jadi, walaupun telah lama berpisah dengan bekas kekasih anda itu, kawan baik anda masih anti dengan dia. Kalau tak percaya, cuba uji kawan baik anda semua dan lihat reaksi mereka. Paling tidak pun kawan baik anda tak mahu dengar anda sebut namanya lagi, apalagi kalau terserempak di mana-mana. Cukup anti ya kawan baik ni. Jika anda punyai kawan baik sebegini hargailah dia kerana itu tandanya dia turut merasakan kekecewaan yang pernah anda rasa dulu dan dia juga sentiasa ada untuk anda di kala anda gembira dan kecewa.



Namun, jangan salah sangka pula. Kawan baik anda benci pada bekas kekasih anda disebabkan perbuatannya terhadap anda dahulu, bukan untuk diambil kesempatan menjadikan bekas kekasih anda itu sebagai kekasihnya pula. Walaubagaimanapun ada juga kes sebegitu, di mana kawan baik menggantikan tempat anda yakni menjadi kekasih ex anda. Jangan terkejut kerana perkara ini benar-benar berlaku di antara kita semua.

Walaupun begitu, sebenarnya banyak yang positif berbanding negative. Jika ada kawan baik yang sailang bekas kekasih anda tu, apa nak buat, mungkin jodoh mereka. Namun jika seseorang itu masih berhubungan, janganlah pula diganggu atau menjadi orang ketiga dalam hubungan orang. Takut nanti karma sedang menanti di persimpangan jalan.

 

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 490,613 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen