Inilah Sebab Mengapa Dia Tidak Akan Kembali Kepada Kamu.

 

Dia tidak akan kembali kepada anda kerana dia tahu dia bernilai. Akhirnya. Dia tahu. Dan dia tidak akan pernah kehilangan perasaan itu lagi. Dia tahu bahawa tidak kira betapa dia mengasihi anda, anda tidak pernah membalas cinta itu. Jenis cinta yang dia perlukan dan dia patut dapati. Dan dia tahu bahawa tidak kira betapa dia memohon supaya anda tinggal bersama dia, anda masih pergi tinggalkannya.



Anda masih pergi.

Dia tidak akan kembali kepadamu kerana dia telah memberikan anda segala-galanya. Dia memberikan hatinya dan tubuhnya yang kamu ambil begitu sahaja. Anda tidak peduli bila hatinya berdarah, atau ketika sakitnya terlalu sakit. Anda tidak peduli apabila hatinya reda, atau ketika ia gembira. Dia tidak akan kembali kepada kamu, kerana semua yang kamu lakukan adalah mengambil. Dan semua yang dilakukannya adalah memberi. Dia tahu sekarang, bahawa anda tidak pernah menjadi orang untuk dia. Bahawa anda tidak pernah menjadi orang yang akan menyelamatkan diri dari kemusnahan dirinya. Dia tahu sekarang, bahawa apa yang dia perlukan adalah dirinya sendiri.

Dia tidak akan kembali kepada anda kerana di matanya anda adalah seorang kudus, tetapi di mata anda dia adalah mainan.

Sekarang dia mengiktirafkan tanda-tanda amaran yang dia abaikan sebelum ini, kerana dia jenis orang untuk mempercayai yang terbaik dalam orang.

Dia tidak akan kembali kepada anda kerana dia tidak mahu cinta yang biasa-biasa saja dalam hidupnya.

Dan cinta memang tidak boleh dibuat biasa-biasa saja. Dia tidak akan kembali kepada anda kerana anda yang memijak hatinya. Anda mengambil kesempatan dari kebaikan dan kekuatannya. Anda telah sabotaj sesuatu yang pernah cantik. Anda menghisap kering madu dan cahaya di matanya, dan anda tidak meminta maaf.



Dia tidak akan kembali kepada anda kerana dia boleh berdiri sendiri. Dia boleh berdiri di atas kedua kakinya tanpa goyah.

Dia tahu bahawa dia tidak memerlukan anda.

Mungkin dia fikir dia memerlukan anda pada mulanya. Mungkin dia memerlukan badan untuk dipeluk pada waktu malam ketika semuanya terlalu malap dan dia tidak dapat melihat masa depannya. Atau mungkin dia berfikir bahawa dia memerlukan jaminan tangan atau pelukan. Tetapi saya boleh menjamin anda yang sebenarnya, dia tidak pernah memerlukannya.

Dia tidak pernah memerlukan anda.

Dia tidak akan kembali kepada anda kerana dia lebih bahagia tanpa anda. Lebih bahagia tanpa bagasi yang anda bawa ke dalam hidupnya. Lebih bahagia tanpa penghinaan yang anda melemparkan di belakangnya. Lebih bahagia tanpa lelaki yang suka memanggil dirinya seorang lelaki, tetapi sebenarnya tidak boleh dikira sebagai seorang lelaki. Dia lebih bahagia sekarang. Dia lebih kuat sekarang. Dia hidup. Akhirnya bernafas. Akhirnya dibersihkan dari kotoran anda.

Dia akhirnya bebas.

Bebas dari perangkap anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 391,120 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen