Lelaki Ini Kongsi Rahsia Rumahtangga Bahagia: Kahwin Tanpa Hantaran!

 

Sekarang ni ramai anak-anak muda takut nak kahwin sebab wang hantaran yang dikenakan mencecah ribuan ringgit. Mak ayah pula ramai yang kahwinkan anak perempuan macam nak jual anak. Tak salah minta wang hantaran, tapi biarlah berpada-pada. Tu baru wang hantaran belum lagi belanja kenduri, pelamin dan macam-macam lagi. Tapi, kalau buat semua tu ada jaminan ke rumah tangga akan bahagia. Kali ini, kami ingin kongsikan kisah seorang lelaki yang berkahwin tanpa wang hantaran, tapi rumah tangga mereka aman bahagia.



Masa mula-mula kenal pakai motor kapcai je..



Kenal 3 bulan terus ajak kahwin tapi tak ada duit hantaran..

Lepas kahwin terus berhenti kerja & buat bisnes..



Tak terbalas budi mak mertua aku..

 

So, kahwin tanpa hantaran pun masih boleh bahagia..

 


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 448,490 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen