"Air Rebusan Pink Bantu Buang Masalah Perut Buncit, Nak Membuang Pun Senang."

 

Wanita-wanita di luar sana pasti melonjak keringan bila melihat tips ini. Mana tidaknya, siapa yang tidak mahu perut kembali rata dan sudah tidak buncit lagi. Bila dilihat macam air jambutetapi air rebusan pink ini sangat berkhasiat dan berkesan buat mereka yang mahu kempiskan perut yang buncit itu.

Petua ini dikongsi oleh Puan DiaNa Said, menurutnya beliau sendiri telah mencuba dan kali ini nak berkongsi pula dengan anda yang mahu kempiskan perut dengan cara yang selamat.



DIY AIR REBUSAN PINK BUAT PERUT KEMBALI KEMPIS

Pagi ni Hakak nak share satu resepi air detox buat yang suka sangat detox setiap pagi. Baru lah kempis perut ni kan sebab apa yang kita makan senang jer dibuang.

Boleh guna macam macam buah untuk kita detoks. Tapi hari ni Hakak nak buat air rebusan pink. Ada rasa masam dan panas barulah bergetar lemak lemak kita kan.

Mudah jer cara nak buat air detok pink ni. Jom kita tengok satu persatu nak buat macam mana.

Bahan yang diperlukan.

• 2 biji lemon
• 3 asam keping
• 3 biji asam masin
• 3 inci halia



Cara membuatnya.

1. Rebus 1 liter air

2. Basuh semua bahan dan potong kecil



3. Rebus semua bahan dalam periuk hingga mendidih.

4. Tutup api dan tuang air rebusan dalam jug.

5. Sejukkan dan sedia untuk dihidang.



Senang kan resepi kurus kita hari ni. Color air ni warna pink sebab Yana guna asam masin merah. Sedap tau mesti cuba, yang penting perut jadi kempis.

Better buat malam hari, simpan dalam peti sejuk esok boleh minum sepanjang hari. Kalau ada daun pudina boleh masukkan nanti lagi sedap air detox korang.

Excited nak try kan, sebab confirm selamat nak kempiskan perut. Sekiranya suka boleh Share resepi ini Yana izinkan. Selamat mencuba semua.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 594,150 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen