4 Topik Yang Sepatutnya Kamu Dah Bualkan Dengan Teman Lelaki.

 

Lelaki tidak sepatutnya dipersalahkan jika mereka seperti endah tak endah tentang perbualan mendalam mengenai hubungan kalian, tetapi ada baiknya jika kamu tahu pandangan teman lelaki tentang perkara tersebut. Ikuti tip berikut untuk berbual tanpa menyoal mereka secara terus.



1. Tentang gaya hidup.

Tanya si dia bandar mana yang menjadi pilihan untuk tinggal suatu hari nanti. Ia permulaan yang menarik untuk membuatnya berfikir tentang masa hadapan. Setiap tempat mempunyai gaya hidup yang berlainan dan cara ini membolehkan kamu baca tentang apa yang dia ingin lakukan untuk jangka panjang.

2. Tentang komitmen.

Untuk membuat si dia bercakap tentang perasaannya terhadap kamu memang sukar. Jika menyoal secara spontan, pasti dia akan berhati-hati dalam setiap tutur kata agar tidak menyinggung perasaan kamu. Apa kata jika kamu berterus-terang perkara yang kamu mahu si dia ubah, contohnya beritahu kamu jika pulang lewat ke rumah. Bila arahan tersebut dipatuhi maka ia menunjukkan bahawa dia sanggup lakukan sesuatu perkara untuk menggembirakan kamu.



3. Tentang anak-anak.

Berikan dia masa untuk bercerita tentang zaman kanak-kanak. Ramai pakar menyatakan bahawa lelaki yang mengenangkan waktu tersebut bersedia untuk mempunyai anak. Jika dia mempunyai banyak cerita yang menggembirakan, dia pasti mahu menjadi seorang ayah. Lain pula jika dia menceritakan perkara buruk kerana ia petanda bahawa dia tidak bersedia untuk memulakan sebuah keluarga.

4. Tentang kewangan.

Bagi mereka yang sudah berkahwin, isu kewangan selalunya merupakan perkara utama yang menyebabkan pergaduhan, jadi ia amat penting untuk menentukan hala tuju yang sama dalam perbelanjaan. Tanyakan si dia cara yang digunakan jika mengalami kesukaran dalam dalam hal tersebut. Lelaki gemar diminta bantuan dan kamu boleh gunakan tip yang diberi untuk masa hadapan!

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 455,809 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen