5 Benda Pada Wanita Yang Lelaki Pandang.

 

Hal memilih pasangan ataupun teman hidup ni bukan hal main-main, kadang-kadang hensem merecik kaya raya pun ada masalah nak cari calon betul ni. Apa yang lelaki selalu pandang pada wanita sebelum mereka pilih untuk dijadikan pasangan.



1. Rupa paras.

Ini ciri super utama untuk lelaki. Ini lah jendela tarikan pada hati lelaki. Sekali pandang terus tersangkut, takde lelaki nak awek yang comot, buruk dan nampak bushuk ashem Pakwe gothic & grunge pun nak awek lawa bro.


2. Susuk tubuh.

Mengikut kajian, lelaki memang visual orangnya bentuk badan yang sedap pada mata dia, yang itulah dia pilih ia bukan kurus atau gempal. Ia tentang citarasa individu. ini kriteria utama selepas rupa paras, kadang-kadang jadi kriteria No.1 kalau rupa paras biasa biasa tapi body cun pun lelaki pilih.




3. Cara bercakap.

Lelaki paling cair kalau wanita di depannya pandai berkata-kata dan melayan masa tu abang sado pun boleh meliuk lentok bro kalau gelak baca ni, terkena batang hidung la tu kepandaian wanita bersembang dan berkata-kata akan buat lelaki angau tidur pun senyum


4. Harta.

Walaupun ini ciri yang kurang penting, tapi ia antara ciri yang dipandang lelaki sekarang sebab ia penting, menentukan bergaya ke tidak seorang wanita tu kalau kurang berharta, mestilah kurang bergaya walaupun mungkin sebahagian anda tak setuju tapi menurut kajian, memang wanita berharta lebih menarik perhatian lelaki cuma wanita berharta selalunya diminati dari jauh, sebab sesetengah lelaki takut nak tegur biasa tengok kan?


5. Persefahaman.

Lelaki boleh abaikan semua senarai di atas jika dia sudah jumpa seorang wanita yang sangat-sangat memahami dia benda ni benda paling mahal pada diri wanita kalau cun tapi clingy pun susah hidup kalau kaya tapi hidup macam kena gari pun payah kalau tak lawa lepas tu control lagi la.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 315,467 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen