Wanita Ini Kongsi Cara Cerahkan Kulit Tangan Dengan Menggunakan 4 Bahan Sahaja.

 

Biasa bukan kita mengalami masalah muka putih tangan hitam. Mana tidaknya jika hari-hari tangan terkena cahaya matahari mahu tidak hitam. Lagi-lagi mereka yang menunggang motosikal, lebih mudah untuk terdedah dengan cahaya matahari di bahagian tangan.

Bukan itu sahaja, bahagian tangan ini juga sering kali di abaikan kerana merasakan ia bukan sesuatu yang penting.

Tapi apabila perubahan warna terlalu ketara di antara muka dan tangan, pasti ada usaha untuk mencerahkan kulit tangan tersebut.

Dalam usaha mencerahkan kulit ini, pasti anda mahukan sesuatu yang menjimatkan dan tidak menggunakan bahan-bahan yang membahayakan kulit bukan? Wanita ini kongsi cara mudah untuk menjimatkan kulit tangan dengan 4
bahan sahaja, anda barang yang boleh anda dapati di dapur anda.



"Minah Rempit Kongsi Petua Putihkan Tangan Dari Muka."

Hamboi caption hang tak boleh blah. Hahaha…

Ok. Sejak dua menjak ni cik Ann selalu sangat merempit. Pergi pejabat pos lah bank lah.
Maka kejadian MUKA PUTIH TANGAN HITAM sememangnya tak dapat nak elak.

Cik Ann asal kulit hitam hokey, ye memang hitam. Tak percaya try lah godek-godek pic lama ku. Tapi disebabkan rajin dok buat benda-benda alah ni. Maka nampak la putih-putih melati sedikit. hik hik…

So, hari ini rajin lebih cik Ann nak share petua kasi PUTIH TANGAN DARI MUKA.

Siapa nak tahu? Siapa nak try?

Jom ikut step di bawah, tekan pic satu-satu hokeh!

*Bergantung pada kerajinan masing-masing yea, Kalau malas memang tak boleh buat apa*

Bahan-bahan:

i. Asam jawa. Segenggam untuk sekali pakai
ii. Lotion Vaseline seperti dalam gambar sahaja, rujuk pic di atas (letak sedikit agak-agak untuk sekali) pakai
iii. Asam limau 1 biji
iv. Soda bicarbonate 1 sudu besar

                     


Cara-cara gunakan:

1. Campurkan kesemua bahan dan gaul. Dia akan jadi buih macam sabun.
2. Tonyoh sekuat harimau.
3. Dan biarkan 15 minit.
4. Cuci dan bilas.
5. Selepas itu pakai lotion.

                         

Hasil dia SUMPAH! Kulit jadi lembut gila weh!

Lincin, wangi dan putih. Kedut-kedut pun tak hado dah ha tangan den..hehe

Tapi idak ler trus putih melepak yea. Nak putih trus pi celup clorok..haha

Kena rajin buat..tiap hari buat. InsyaAllah putih melepakkkkkkkkkk

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 453,747 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen