4 Tanda Teman Lelaki Anda Sedang Menjaga Perasaan Orang Lain.

 

Hey Ladies, tahukah anda bahawa ada perasaan orang lain yang teman lelaki anda sedang jaga atau bahasa lainnya dia cuba untuk tidak membuatkan pihak ketiga cemburu. Pihak ketiga itu boleh jadi, bekas kekasihnya ataupun kawannya sendiri yang berpotensi untuk dijadikan kekasih baru selain anda. Oleh yang demikian, ada beberapa kelakuan yang dilakukan teman lelaki anda sebagai tanda dia sedang menjaga perasaan orang lain. Berikut adalah 4 tanda teman lelaki anda sedang menjaga perasaan orang lain yang boleh anda lihat dan fikirkan kembali adakah masih mahu meneruskan perhubungan anda ataupun tidak.



1. Ladies!! Si dia tidak meletakan gambar kamu!

Teman lelaki anda jarang malah lebih teruk langsung tidak berkongsikan gambar anda di media sosial. Dia seolah-olah menjadikan media sosial sebagai tempat larangan gambar anda wahai Ladies.

2. Melepaskan pegangan tangan!!

Pernahkan ketika sedang berjalan-jalan di shopping mall ataupun taman, si dia secara tiba-tiba melepaskan pegangan tangan? Kalau ada, pasti ada seseorang yang sedang dia jaga perasaannya.



3. Ada tempat larangan!

Ada tempat yang tidak pernah si dia bawa kamu walaupun anda sudah berkali-kali mengajaknya. Boleh jadi bekas kekasih teman lelaki anda ada di sana. Siapa tahu kan?

4. Tidak mengajak anda ke acara yang utama.

Seorang kekasih yang sedang menjaga perasaan orang lain selain kekasihnya sendiri pasti sukar untuk mengajak kekasihnya itu ke acara yang utama seperti majlis perkahwinan kawan ataupun majlis makan malam.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 367,360 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen