“Lafaz Taklik Itu Bukan Hanya Untuk Cukupkan Syarat Pernikahan, Tapi Ia Membawa Maksud Yang Besar…” – Ikuti Perkongsian Ini.

 

Ramai orang yang berkahwin kerana dasar cinta dan sayang dirinya terhadap pasangannya. Ramai yang dibutakan oleh cinta manusia hingga akhirnya memakan dirinya semula. Penah dengar mengenai lafaz taklik yang akan dibacakan di majlis pernikahan? Ramai yang sambil lewa sahaja mengenai lafaz ini bukan? Lafaz taklik ini bukan dibaca sebab nak penuhi syarat sahaja. Banyak maksud yang tersimpan didalam lafaz tersebut. Mari ikuti perkongsian daripada saudara Zulkhairi K-E ini.













Semoga apa yang dikongsikan ini dapat membuka mata semua orang mengenai kepentingan lafaz taklik ini. Ingat ia buka sekadar lafaz sahaja.



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 490,602 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen