4 Tanda Si Dia Sedang Berpura-Pura Dalam Hubungan Anda.

 

Sikap berpura-pura ini tidak semestinya hanya ada pada persahabatan mahupun perkenalan. Tetapi ia boleh jadi kepada hubungan percintaan yang masih lagi tidak mempunyai tujuan dalam hubungan tersebut. Mungkin dirinya berpura-pura kerana mempunyai sebab yang tersendiri, namun anda tidak berhak untuk dilukakan kerana sebab peribadinya. Berikut adalah tanda si dia berpura-pura dalam hubungan anda.



1. Sentiasa kelihatan baik.

Tidak ada sesiapa yang mampu menjadi baik setiap masa. Terutama jika ia melibatkan satu kesilapan ataupun salah faham. Sudah pasti ia akan menimbulkan sedikit kemarahan. Tetapi dirinya mampu tersenyum dengan baik serta mengabaikan perkara tersebut tanda perlu ada perbalahan atau salah faham.

2. Mereka memberi janji palsu.

Dia kelihatan seperti seseorang yang mampu dijadikan tempat bergantung, ataupun meminta bantuan. Dirinya melahirkan satu kepercayaan dalam diri anda bahawa dia adalah yang terbaik. Tetapi apabila anda berhadapan dengan satu masalah, dirinya hilang dan tidak menunaikan janji tersebut. Malah membiarkan anda untuk menanggungnya bersendirian.

3. Mereka hanya menerima, dan tidak memberi.

Setiap hubungan harus mempunyai usaha dari kedua belah pihak. Jika hanya anda sahaja yang memberi dalam segala hal dan dirinya menerima segala tindakan dari anda tanpa membalasnya dengan tindakan sewajarnya, ia bukan lah satu hubungan yang baik. Dirinya kelihatan jelas tidak mengendahkan anda sebenarnya.


4. Lebih pandai mengkritik.

Segala yang anda lakukan seolah-olah tidak kena pada matanya. Dirinya lebih mudah untuk mengkritik segala perbuatan anda. Sedangkan ia adalah segala usaha anda untuk memikat dirinya. Tetapi dirinya tidak menghargai setiap perkara tersebut.

Jika anda melihat perkara ini dalam diri pasangan anda, cuba untuk minta satu penjelasan darinya. Jika ia tidak mampu untuk lakukan, maka perlu lah anda menjauhkan diri darinya.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 462,752 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen