Kawal 5 Sikap Ini Jika Tidak Mahu Dirinya Menjauh Dari Anda.

 

Tunjukkan sikap semula jadi itu sememangnya satu perkara yang perlu ada dalam perhubungan, tetapi jika anda sudah berada dalam saat yang genting, di mana usia anda telah semakin meningkat tidak salah sekiranya anda mengawal beberapa sikap anda yang akan membuat dirinya menjauh. Tidak semua perkara anda perlu kawal, hanya terdapat beberapa sahaja. Mari ketahui lebih lanjut.



1. Mahu sentiasa diutamakan.

Tidak salah sekiranya anda mempunyai sikap ini, tetapi jika anda melihat hubungan lalu tidak menjadi kerana sikap anda yang ini, maka cuba untuk kawalnya agar tidak keterlaluan. Jika terlalu keterlaluan ia akan membuat pasangan anda merasa rimas dan mula menjauhi diri anda lagi. Yang mana anda mahukan.

2. Mata duitan.

Semua wanita sememangnya tertarik dengan duit dan kekayaan. Tetapi orang lelaki ini takut jika pasangannya itu sukakan barang yang mewah dan suka membeli belah. Jadi tidak salah sekiranya anda mengawal nafsu anda untuk membeli belah serta memiliki barang yang berjenama. Mana tahu jika anda kawal ia, ia akan berubah pada masa depan.

3. Bergosip.

Anda yakin lelaki akan selesa jika pasangannya ini kaki gosip? Sudah tentu mereka ini akan malas layan karenah anda nanti. Mana tidaknya lelaki ini suka melakukan perkara yang berfaedah manakala anda pula suka membuang masa. Jadi ia tentu tidak kelihatan serasai dengan anda nanti.


4. Mudah emosi.

Wanita sememangnya seorang yang beremosi, tetapi jika berlebihan ia sangat merimasakan. Anda terlalu suka merajuk, serta mudah marah, ia pasti akan membuat lelaki cepat tawar dengan anda. Jadi tidak salah sekiranya anda mengawal emosi anda ini. Apabila sudah berkahwin ini, boleh la anda tunjukkan belang anda.

5. Suka membandingkan.

Inginkan pasangan yang sempurna bukan dengan membandingkan mereka ini dengan orang lain, tetapi menerima diri mereka seadanya. Barulah anda dapat merasai kesempurnaan diri mereka. Jika anda terlalu kerap membandingkan, pasti mereka ini akan kecil hati lalu merasakan diri mereka itu tidak sesuai untuk anda.

Kawal lima sikap ini demi mendapat pasangan pada usia yang tepat. Jika anda tidak mengawalnya jangan tanya mengapa mereka ini semakin menjauhi anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 356,461 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen