Tanda-Tanda Perasaan Teman Lelaki Anda Telah Berubah.

 

Semua orang akan berubah cuma masa yang akan menentukan perubahan itu. Perbuatan dan perubahan sekeliling juga akan membuatkan seseorang itu mudah untuk berubah. Dalam hubungan, anda tidak boleh hanya anda sahaja yang rasa gembira dan bahagia, pasangan anda juga perlu merasai itu. Adakah dirinya tidak bahagia itu menjadi salah satu sebab dirinya berubah, mari ketahuinya.



1. Dia menghiburkan anda ketika anda sedang kecewa.

Dia benar-benar tidak berusaha untuk membuat anda tersenyum pada ketika ini dalam hubungan anda. Dulu kebahagiaan anda selalu menjadi keutamaannya. Dia akan sentiasa bersedia untuk melakukan apa sahaja untuk memastikan bahawa anda gembira di sekelilingnya tetapi hari-hari itu sudah hilang.

2. Anda adalah orang yang sentiasa memulakan dahulu.

Anda adalah orang yang sentiasa memulakan perbualan dalam hubungan anda pada ketika ini. Malah, anda cukup yakin bahawa jika anda tidak memanggil atau menulis kepadanya, maka anda berdua mungkin tidak akan pernah bercakap lagi. Anda adalah orang yang sentiasa membawa beban berat untuk hubungan ini.

3. Dia tidak menjemput anda untuk keluar dengan kawan-kawannya lagi.

Dia cuba untuk mengasingkan anda lebih jauh. Dia perlahan-lahan merangkak kembali ke dalam lubang peribadinya sendiri dan dia juga cuba membuat anda merasa seperti anda tidak lagi dialu-alukan di sana. Dia membuatnya kelihatan seperti dia semakin selesa dengan kehidupannya yang lama.


4. Dia tidak lagi terlibat dalam perbualan yang serius.

Anda merasakan anda hanya bercakap dengan dinding apabila anda bersama dia. Dia tidak melibatkan anda dalam tahap yang mendalam atau intelektual. Dia tidak membuatnya seolah-olah dia mempunyai apa-apa minat untuk apa sahaja yang anda ingin katakan kepadanya sama sekali.

5. Dia tidak meluangkan masa untuk berbual dengan anda lagi.

Anda sudah pasti mengambil tempat duduk belakang dalam hidupnya. Dia tidak lagi memberi keutamaan kepada anda daripada perkara lain. Dia memilih untuk meluangkan masa untuk orang lain dan aktiviti-aktiviti anda.

Jika anda melihat pasangan anda sedang melakukan ini terhadap anda, cuba lihat apa yang anda telah lakukan terhadapnya. Cuba untuk tambat hatinya kembali, jangan biarkan dirinya terus merasai perasaan sebegini.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 471,812 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen