Kenali Pertanda Perhubungan Jarak Jauh Akan Berakhir.

 

Sangat sukar untuk membina hubungan yang dipisahkan dengan jarak yang jauh. Jarang bertemu adalah halangan utama bagi hubungan. Tidak ramai yang dapat bertahan, tetapi ada yang berjaya bertahan hingga sekarang. Sekiranya hubungan ini tidak berjalan dengan lancar, anda harus dapat membaca keadaan ini, apakah hubungan anda dengannya masih boleh dikekalkan, atau adakah ia akan membawa kepada kegagalan? Terdapat beberapa perkara yang boleh menjadi tanda bahawa hubungan jarak jauh anda terancam. Mari ketahuinya.



1. Jarang berkomunikasi.

Penguat pasangan jarak jauh adalah komunikasi yang kerap di antara mereka. Anda dan pasangan anda mula jarang berkomunikasi, dan rasa kurang rapat. Adalah baik untuk memastikan hubungan ini berjalan dengan baik, komunikasi melalui apa-apa yang lebih baik, sekurang-kurangnya hanya untuk meminta berita dan mengambil telefon untuk melepaskan kerinduan itu.

2. Pemikiran Negatif dan Overprotective.

Sukar untuk memantau pasangan yang jauh. Ia juga akan menimbulkan perasaan kebimbangan, apa yang dia tipu akan diri anda? Perkara-perkara seperti ini akan mengganggu hubungan anda. Anda mula menyekat hidupnya, melarang segala perkara dan selalu bertanya siapa yang sentiasa bersamanya. Tindakan ini membuatkan dia malu.

3. Mula tinggalkan masalah.

Apabila terdapat masalah yang menjejaskan pasangan, ia sering dibiarkan tidak terkawal. Sama ada dengan kedua-dua pihak, atau salah seorang daripada mereka. Tidak pertemuan menjadikan konflik seolah-olah digantung. Cuba jangan melarikan diri dari masalah. Selesaikan dengan baik melalui komunikasi dengan pasangan anda.


4. Perasaan putus asa.

Selalu ada perasaan letih di hati pasangan yang jarak jauh ini. Bosan menunggu berita, letih tidak bertemu, letih kerana jauh, dan letih menahan rindu. Perasaan ini boleh menjadikan hubungan anda berakhir. Jangan berputus asa dan teruskan berfikiran positif

Hubungan ini sememangnya memenatkan, tetapi jika anda menyerah kalah lebih awal, sia-sia sahaja hubungan yang anda bina. Dan sia-sia sahaja anda berusaha untuk bertahan selama ini.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 397,859 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen