Tips Wanita: Cara Membuat Dia Sedar Akan Kehadiran Anda.

 

Ramai wanita yang tidak berani untuk menyatakan perasaan mereka terhadap orang yang disukainya. Maka dengan itu, ramai yang memilih untuk melihat dari jauh berbanding untuk bertegur sapa dengan mereka. Berikut adalah cara untuk membuat dirinya sedar akan kehadiran anda.



1. Tunjukkan sikap peduli anda.

Anda boleh menunjukkan bahawa anda peduli dan ingin tahu semua tentang dia. Nah, mungkin lelaki anda perlahan-lahan berubah dan menjadi lebih sensitif kepada anda, kerana anda ikhlas terhadapnya. Jika kepekaan lelaki ini tidak berfungsi, dia mungkin tidak begitu peduli terhadap anda. Mahupun sudah mempunyai pasangan.

2. Cari masa yang sesuai untuk berbual.

Beranikan diri anda untuk berbual dengannya. Bermula dengan perkara yang ringan sehingga dirinya rapat dengan anda. Bukan itu sahaja, pastikan gaya anda berkata-kata itu mampu menarik perhatian diri untuk mendekati anda. Tapi jangan tunjukkan perasaan anda.

3. Elakkan untuk memendam perasaan anda.

Jika dia tidak peka akan perasaan anda, jangan terus mengalah atau luahkan perasaan anda. teruskan berusaha sehingga ia membuahkan hasil. Dia pasti lihat kesungguhan anda cuma mahu berpura-pura agar anda berusaha lebih lagi.


4. Kenali orang di sekelilingnya.

Jika anda tidak mampu memikat hatinya, cuba untuk pikat hati orang di sekelilingnya. Hal ini akan memberinya hint sedikit. Bukan itu sahaja, pasti rakan-rakannya akan mendorong anda dan dirinya untuk bersama.

Jangan pernah menyerah kalah dalam memikat hatinya. Jika anda menyerah pada ketika ini sudah pasti wanita lain akan berjaya menambat hatinya dengan mudah.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 454,812 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen