Tarikan Yang Mempesonakan Ada Dalam Diri Tanpa Anda Sedari.

 

Semua orang pasti tidak tahu kelebihan serta tarikan yang ada dalam diri mereka sendiri. Tanpa kamu sedar seseorang itu boleh sahaja terpikat dengan anda kerana tarikan yang anda tidak sedari ini. Mungkin juga anda sedari tarikan itu, tetapi anda merasakan ia kelemahan anda. Mari ketahui tarikan yang ada pada diri anda.



1. Pendengar yang baik.

Siapa sangka pasangan anda tertarik dengan anda hanya kerana anda pendengar yang baik. Anda tidak suka menyinggung perasaan orang di sekitar anda. Apabila dia meminta nasihat, anda memberi nasihat yang bijak tanpa paksaan.

2. Pendiam.

Anda merasakan anda terlalu pendiam ketika rakan-rakan anda berbual dengan anda? jangan risau ini adalah tarikan anda. Seseorang yang tenang adalah seseorang yang mempunyai minda yang mendalam. Ini juga yang membuatkan orang lain ingin tahu apa yang difikirkan orang yang tenang.

3. Aktif.

Seseorang yang mempunyai keyakinan tinggi dalam melakukan sesuatu hal yang berani. Anda mempunyai kehendak yang kuat. Apa pun yang akan dilakukan untuk mencapai matlamat, malah pengorbanan fizikal. Anda juga sentiasa berada dalam keadaan yang bersedia hadapi cabaran.


4. Petah berkata-kata.

Adakah anda suka bercakap di khalayak ramai? Mereka yang meminati anda, suka gaya anda, keupayaan anda untuk membawa suasana, dan sifat ekspresif anda. Keupayaan anda bercakap itu kemungkinan tarikan utama anda.

Mana satu tarikan anda? jangan takut untuk tonjolkan tarikan anda. Hal ini kerana, setiap orang mempunyai tarikannya yang tersendiri.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 448,304 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen