4 Tanda Anda Merindui Si Dia.

 

Setiap orang yang bercinta pasti akan merindui pasangan mereka. Walaupun menjalinkan hubungan cinta jauh mahupun dekat. Perasaan rindu ini juga membuat anda rasa ingin bersamanya selalu walaupun pelbagai halangan yang menjadi punca hubungan anda. Jom ketahui adakah anda rindu akan dirinya atau tidak.



1. Mula membayangkan wajahnya setiap masa.

Wajahnya mula bermain di minda anda. Dan anda tidak mampu memadamkan perkara tersebut dari fikiran anda. Semua perkara yang anda lakukan akan membuat anda mengingati dirinya.

2. Sentiasa mengharapkan panggilan telefon darinya.

Setiap kali telefon anda berbunyi, anda harap si dia yang mencari anda. Jika orang lain yang menghubungi anda ia membuatkan anda rasa kecewa. Bukan itu sahaja, anda kerap melihat dirinya di laman media sosial.

3. Kerap rasa gelisah.

Apabila rasa rindu melanda anda akan mula rasa tidak senang duduk. Anda mula ingin berjumpa dengannya atau berbual di telefon dengannya. Rasa resah dan gelisah hanya akan hilang apabila anda bertemu dengannya.



4. Mula mengingati kenangan bersama.

Apabila dan mula mengimbas kembali kenangan ini sudah sah anda sememangnya rindu akan dirinya. Apa susah, telefon lah dirinya dan mengajaknya untuk keluar. Jangan ragu-ragu lagi akan perasaan anda.

Tidak ramai akan mengakui bahawa diri mereka merindui seseorang. Mereka biasanya lebih berharap pihak lagi satu yang memainkan peranan bukannya diri mereka.



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 598,643 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen