Awasi Bakal Suami Anda, Jika Mereka Mempunyai 4 Masalah Ini.

 

Setiap masalah bakal suami anda adalah masalah anda juga. Maka dengan itu, anda perlu awasi kelakuan mereka agar tidak melakukan langkah yang salah. Jika mereka tersilap langkah, anda adalah orang yang perlu memainkan peranan penting untuk membuat mereka sedar akan kesilapan mereka. Berikut adalah masalah yang kerap dihadapi oleh orang lelaki.




1. Terlalu minat terhadap kereta.

Tidak salah untuk memintai kereta tetapi jika ia berlebihan ia akan mendatangkan masalah. Tidak kiralah bagi anda mahu pun dirinya. Hal ini kerana, mereka akan mula mengabaikan anda dan menghabiskan wang.

2. Merokok.

Penghisap atau penghidu asap rokok ini biasanya akan memberi kesan yang buruk terhadap kesihatan. Bukan itu sahaja, mereka juga akan membuat pembaziran yang banyak setiap bulan. Maka dengan itu, anda harus menasihati pasangan anda akan masalah ini.

3. Berbelanja barang berjenama.

Tidak salah untuk memiliki barang berjenama. Tetapi ia haruslah bersesuaian dengan tahap kewangan anda. Jika anda tidak mampu mengapa perlu menunjuk yang anda mampu. Hidup sahaja secara sederhana.



4. Tiada simpanan.

Ini amat berbahaya. Bagaimana jika kecemasan berlaku? Dan ketika itu anda dan dirinya sudah kehabisan wang. Pasti anda akan berada dalam kesusahan. Maka anda harus mula berjimat dan menabung demi kepentingan bersama.

Ia mungkin kelihatan seperti masalah biasa, tetapi lama-kelamaan ia akan menjadi parah sehingga menyusahkan diri anda sendiri. Maka anda harus menasihati pasangan anda agar masalah seperti ini tidak timbul.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 446,982 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen