Perkara-Perkara Yang Lelaki Akan Lakukan Apabila Mahu Menamatkan Hubungan Dengan Anda.

 

Walaupun kita terlalu sayang seseorang itu, tidak bermakna dia juga mempunyai hati dan perasaan yang sama seperti kita. Mungkin sahaja, mereka ini anggap kita sebagai percubaan untuk bercinta. Mereka juga masih mahu mencari yang terbaik untuk diri mereka. Bukan itu sahaja, mereka merasakan kita ini banyak kekurangan sebab itu mereka cuba untuk menamatkan hubungan. Mari ketahui apa yang akan mereka lakukan hanya untuk menamatkan hubungan dengan anda.



1. Tidak bersedia.

Ini adalah satu alasan yang sangat umum apabila tidak mahu menjalinkan hubungan dengan seseorang. Ini juga alasan untuk mereka mencari orang lain selepas meninggalkan anda. Sebenarnya anda tidak membuat dirinya tertarik.

2. Kita masih boleh menjadi kawan.

Alasan ini datang apabila lelaki itu masih mahu anda mengelilingi tetapi tidak mahu bercinta dengan anda. Dia tidak pasti jika dia akan mencari orang lain dan dia memerlukan anda untuk berada di sana sebagai sandaran apabila dia gagal, kata-kata ini mungkin terdengar keras tetapi ia adalah realiti bagaimana ia berlaku.

3. Anda boleh dapat yang terbaik lagi.

Dia mahu anda berfikir bahawa dia bukan orang yang sesuai untuk anda. Ini jenis ungkapan psikologi terbalik yang sangat biasa di kalangan lelaki yang terlalu takut untuk memberitahu anda bahawa mereka tidak pernah mengasihi anda dan mereka bosan melihat anda setiap hari. Tetapi mereka betul, anda layak untuk seseorang yang menghargai anda.


4. Anda cantik, sempurna tetapi….

Mengerikan apabila kemusnahan berlaku kerana lelaki itu telah bertemu dengan seseorang yang lebih baik daripada anda. Ini akan berlaku apabila dia lebih mengutamakan penampilan berbanding hati.

5. Takut akan komitmen.

Ini bermakna lelaki itu tidak matang dan tidak bernilai pada anda. Lelaki yang takut akan komitmen adalah mereka yang ingin mencuba nasib mereka dengan setiap gadis. Anda perlu membiarkan mereka pergi, tunjukkan kepada mereka bagaimana mereka tidak matang dan cari seseorang yang tidak takut untuk memegang komitmen terhadap diri anda.

Anda harus sentiasa bersiap sedia untuk mendengar perkara ini daripada pasangan anda. Jangan biarkan diri anda terlalu terluka akan kata-kata ini. Anda layak untuk mendapat seseorang yang baik serta menghargai anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 472,289 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen