Panduan Rahsia Membuat Si Dia Terus Merindui Anda.

 

Walaupun hanya sekadar baru berkenalan, kemungkinan rasa keselesaan seseorang itu akan membuat mereka mencari anda. Tidak pun, apabila anda mampu memikat hatinya ia akan terus menunggu anda untuk mencarinya. Tapi bagaimana pula sekiranya anda membuat dirinya mencari anda terlebih dahulu kerana dirinya rindu akan anda. Mari ketahui caranya.



1. Pastikan si dia berasa selesa apabila anda berbual dengannya.

Langkah yang pertama adalah, memberi keselesaan kepada dirinya ketika anda sedang saling berhubung. Memberi kata-kata yang mampu menimbulkan keselesaan dan kepercayaan kepada diri anda. Barulah mereka akan mula mencari anda nanti.

2. Jangan sentiasa anda mulakan perbualan.

Walaupun anda merindui dirinya, jangan pernah anda cuba tunjukkan padanya. Jangan anda sentiasa menghubunginya ataupun meninggalkan mesej kepada dirinya. Kadang kala biarkan dia memulakan perbualan dahulu.

3. Jangan sentiasa anda untuk dirinya.

Anda perlu membiarkan dirinya mencari-cari anda. Jangan setiap mesejnya anda perlu membalasnya dengan cepat. Ambil masa sedikit sebelum membalas mesejnya.


4. Jangan tunjukkan perasaan anda.

Penggunaan ayat dan emoji juga boleh memperlihatkan perasaan anda. Jadi anda perlu berhati-hati dengan setiap penggunaan emoji. Jangan biarkan dia tahu bahawa anda sudah mempunyai hati dengan dirinya.

5. Berikan ruang.

Jangan tergesa-gesa untuk mendapatkan cintanya atau hatinya. Berikan sedikit masa agar dirinya tahu bahawa dirinya menyukai anda.

Jangan pernah luahkan rasa hati anda cepat mungkin. Lihat dahulu bagaimana tindak balas dirinya. Jika dirinya tidak bertindak seperti yang diharapkan itu bermakna dirinya tidak menyukai anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 305,961 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen