Tanda-Tanda Anda Adalah Keutamaan Bagi Dirinya.

 

Sekiranya anda masih memikirkan bahawa anda tidak menjalinkan satu hubungan secara serius dan masih belum memiliki hati si dia secara sepenuhnya. Anda perlu meneliti setiap perbuatannya terhadap diri anda sama anda dari perkara yang remeh mahupun yang besar. Dalam perhubungan, memberi komitmen secara serius adalah sangat penting. Tetapi tanpa usaha dan komitmen yang sewajarnya, hubungan itu tidak akan pergi ke mana-mana sahaja. Jadi dari segi perbuatan dan tingkah laku pasangan, seseorang itu dapat membacanya adakah si dia benar-benar penting ataupun tidak dalam hidupnya. Mari ketahui setiap tanda-tanda yang si dia berikan.



1. Anda tidak merasakan perlu bersaing hanya untuk perhatian darinya.

Dia sentiasa memberi anda banyak masa dan perhatiannya. Dalam hidupnya yang dia cenderung menumpukan anda. Dia juga mempunyai orang lain dalam hidupnya yang akan menghabiskan masa dengannya. Tetapi anda tidak pernah berasa seperti anda perlu bersaing dengan mana-mana daripada mereka. Dia sentiasa menunjukkan kesanggupan untuk menghabiskan masa dengan anda.

2. Sentiasa bersedia untuk menyesuaikan rancangannya berdasarkan masa dan jadual anda.

Dia boleh menyesuaikan diri. Dia tidak mementingkan diri sendiri. Dia tahu jika dia akan membahagi anda dalam hidupnya, dia akan belajar untuk berkompromi. Dia memahami bahawa dia akan bertemu dengan anda pada banyak perkara jika dia benar-benar mahu anda sentiasa ada untuknya.

3. Jujur dalam semua perkara.

Dia tidak berbohong kepada anda. Dia mahu anda boleh mempercayainya. Dan dia mahu anda tahu bahawa dia tidak akan mengkhianati kepercayaan yang anda berikan kepadanya. Dia sentiasa akan menjadi sangat jujur apabila berdepan dengan anda tentang apa sahaja yang anda ingin tahu mengenainya.


4. Meminta pendapat dalam membuat keputusan.

Dia tidak pernah membuat anda merasa dikecualikan dalam hubungan anda sendiri. Dia memperlakukan anda seperti pasangan yang mempunyai ikatan sah. Dia sentiasa meminta nasihat sebelum dia bergerak ke hadapan atau datang ke mana-mana keputusan utama.

Mengutamakan pasangan bukan meletakkan anda yang pertama sebelum keluarganya tetapi meletakkan anda yang utama dalam hati dan pemikirannya. Dan setiap perbuatannya itu tidak pernah si dia mengharapkan belas kecuali kasih sayang daripada anda.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 454,545 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen