Mengapa Wanita Yang Baik Sering Ditinggalkan.

 

Bagaimanapun, selepas hubungan dibina hilang, sudah tiba masanya untuk anda menghadapi fakta dan menyedari bahawa hubungan anda tidak sempurna. Anda seorang gadis yang baik, bukan? Anda mencuba yang terbaik untuk teman lelaki anda? Jadi di mana perkara menjadi salah? Mengapa anda melenting ketika dia memutuskan untuk membuang anda? Bagaimana anda melihat kesilapan dan kesalahan anda dalam hubungan tersebut? Nah, untuk membantu anda, baca saja senarai ini supaya anda dapat memahami mengapa wanita yang baik sering ditinggalkan.



1. Keyakinan.

Keyakinan sentiasa memainkan peranan dalam mana-mana hubungan. Dalam kes ini, sama ada anda mempunyai terlalu banyak atau terlalu sedikit daripadanya. Seorang lelaki boleh membuang seorang gadis baik yang terlalu yakin dengan diri sendiri. Seorang lelaki juga boleh bosan dengan seorang gadis yang baik yang tidak mempunyai keyakinan untuk meletakkan dirinya dalam diri dipamerkan untuk semua orang agar dapat melihat.

2. Lingkaran Sosial anda.

Mungkin dia tidak suka akan orang yang mengelilingi anda. Tidak kira betapa baiknya anda, dia tidak dapat mengabaikan fakta bahawa dia tidak suka akan kawan anda. Lingkaran sosial adalah penting kepadanya dan dia tidak mahu meletakkan anda dalam kedudukan untuk memilih antara dia dan rakan-rakan anda.


3. Lingkaran sosial dirinya.

Mungkin ia kawannya yang tidak terlalu menyukai anda. Pasti, anda adalah seorang gadis yang sangat baik di matanya dan dia mencintai anda, tetapi jika rakannya memberitahu dia sebaliknya, maka itu berita buruk untuk anda. Dia mungkin memilih kawan-kawannya untuk anda dan ia benar-benar di luar kawalan anda.

4. Takut Perkahwinan.

Apabila perkara-perkara dengan anda berdua mula menjadi sangat serius, ia mungkin akan menakutkan. Ya, anda telah mencapai kemajuan besar dalam hubungan anda. Walau bagaimanapun, semua itu boleh runtuh pada ketika dia mula rasa tidak selamat. Ia bukan kesalahan anda sepenuhnya.

Bukan ini sahaja alasan mengapa wanita yang baik sering ditinggalkan lelaki. Tetapi percayalah, wanita yang baik akan mendapat pasangan yang sama dengannya, iaitu lelaki yang baik. Maka teruskan pencarian dan bersabar dengan dugaan yang mendatang.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 454,791 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen