Cara Mengetahui Teman Lelaki Anda Pernah Terluka.

 

Anda mula menyedari hubungan anda dengan dirinya semakin berahsia dan tidak terdedah antara satu sama lain. Ia bagaikan satu hubungan yang berpotensi akan berakhir tanpa anda ketahui akan kesilapan yang telah dilakukan. Anda sentiasa ingin memastikan bahawa hubungan yang anda temui dalam diri anda tidak akan berakhir dengan mengkhianati anda pada akhirnya. Anda ingin memastikan bahawa anda mempunyai pasangan yang tidak akan merosakkan hati apabila melalui semua yang dikatakan dan dilakukan. Jika anda pentingkan hubungan anda maka anda perlu fahami tingkah laku teman lelaki anda. Jangan sudah lama menjalinkan hubungan akhirnya anda hanya sekadar untuk mengubat kelukaan dirinya sahaja.



1. Tidak ada eye contact ketika berbual dengan anda.

Dia tidak mahu anda melihat niat anda sebenarnya. Dia tidak mahu anda melihat apa yang dia benar-benar merasa di dalam. Dia tidak mahu anda tahu bahawa dia tidak serius tentang anda; dan itulah sebabnya dia tidak benar-benar melihat anda lurus di mata.

2. Berhenti meletakkan komitmen pada hubungan.

Dia tidak mahu memberikan komitmen kepada anda. Dia tidak mahu membuat perkara rasmi dengan anda. Dia tidak mahu anda berfikir bahawa dia benar-benar akan berada dalam masa depan dengan anda.

3. Masih mempunyai ramai kawan wanita.

Ia hanya menunjukkan bahawa dia masih mengekalkan pilihannya terbuka. Dia tidak mengutamakan anda. Bagi dirinya selagi belum terikat dengan serius, si dia masih boleh memilih.


4. Tidak berusaha untuk ada komunikasi yang baik.

Dia tidak cuba untuk berhubung dengan awak. Dia tidak cuba untuk membuat ikatan dengan anda. Dia tidak cuba untuk membina keakraban dengan anda kerana dia tidak benar-benar ingin mempunyai hubungan yang serius dengan anda.

5. Dia memaksa anda untuk melaraskan semua masa.

Dia benar-benar memaksa anda menjadi orang yang memenuhi keperluannya tetapi dia tidak pernah terasa seperti dia harus memenuhi keperluan anda. Dia sangat mementingkan diri sendiri dan dia mahu anda menjadi orang yang memberikan segala yang anda ada kepada hubungan itu.

Jika anda sedang menjalinkan hubungan dengan orang seperti ini, anda perlu memberikan dirinya sedikit masa. Tidak pun anda perlu membuktikan bahawa anda berbeza dengan pasangannya sebelum ini.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 474,507 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen