3 Ayat Ajaib Yang Mampu Mengubah Hubungan Dari Kenalan Kepada Percintaan.

 

Dari satu perkenalan untuk mengubahnya menjadi satu perhubungan percintaan sememangnya menyukarkan. Jadi terdapat beberapa teknik untuk mengikat mereka ini agar menjadi pasangan anda. teknik ini juga akan menunjukkan bahawa jika si dia benar-benar serius dengan anda atau anda hanya sekadar permainan bagi dirinya. Mari ketahuinya.



1. Berbicara bab DTR (define the relationship).

“Saya bukan kisah sangat tentang label, tetapi nak tahu apa yang perlu diberitahu bila lelaki lain ajak saya keluar nanti" gunakan ayat ini. Lelaki ini pantang dicabar. Jadi bila dia rasa akan kehilangan anda, dia perlu tunjukkan mengapa dia adalah orang yang tepat untuk menjadi pilihan anda.

2. Tak tahu apa yang dimahukannya.

“Tak mengapa. Tapi jika bulan depan kita masih tak pasti dengan hubungan ini, baik kita berkawan saja.” Anda kelihatan sangat tenang dan tak kisah mengakhiri sesuatu hubungan yang tak pasti. Lelaki akan rasa tercabar apabila anda mula menganggapnya ‘hanya kawan’ kerana mereka akan beranggapan saingannya akan menang.


3. “Saya belum bersedia nak berteman”.

Jadikan dia pula si drama queen. Kurangkan masa bersamanya. Ternyata dia tak bernilai jika dia tak berminat dengan anda begitu juga sebaliknya.

Jangan pernah lepaskan seseorang yang sudah anda sukai tidak pun jangan pernah juga cuba untuk melepaskan seseorang yang telah anda kenali dengan rapat. Hal ini kerana, kesukaran untuk mencari pasangan yang serasi dalam hidup ini.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 473,669 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen