Wanita Apabila Sudah Cinta, Dia Akan Setia.

 

Kebanyakkan wanita akan setia pada yang satu. Jarang kita melihat seorang wanita sanggup kehilangan seorang lelaki dengan alasan yang remeh temeh. Melainkan wanita tersebut hanya menginginkan harta dan pangkat daripada seorang lelaki.

Kesetiaan mereka didorong atas faktor emosi. Mudah jatuh cinta dan mudah juga untuk memberikan cinta kepada seseorang. Tetapi, usahlah mengambil kesempatan atas faktor tersebut. Jika kau seorang lelaki sejati, kau akan menjaganya. Bukan merosakkannya.



Ketika dia mencintai seseorang, dia akan tetap bersama walau dalam keadaan susah mahupun senang. Sewaktu lelaki tersebut memerlukan pertolongan, dialah yang pertama akan menghulurkan bantuan dengan sesegera mungkin.

Wanita yang baik, dia akan menjaga dirinya sebelum menjadi hak lelaki tersebut. Maka, tidak usah diragukan cintanya. Jika sudah menjadi halal bagi seorang lelaki, percayalah, seorang lelaki itu akan menjadi cinta pertama dan terakhir buatnya.


Maka, setia jugalah seorang lelaki kepada wanita tersebut. Jangan pernah melukainya, jika ada kekurangan terhadapnya. Tegurlah dengan cara yang berhemah, tutuplah kelemahan tersebut dengan kelebihan yang kau ada.

Tetapi, jangan pernah lupa. Wanita juga mempunyai hati dan perasaan. Usahlah mempermainkan dirinya. Jika seorang lelaki mempunyai orang lain yang tidak diketahuinya, bersiaplah seorang lelaki,dia cepat akan terasa bahang tersebut. Lebih-lebih lagi apabila sudah menjadi isteri. Perasaan tersebut kemungkinan dirahsiakan, apabila tiba masanya, perang melanda. Oleh itu, usah membuat hal sedemikian.

Apabila dilukai, maaf wahai lelaki, kemungkinan dia akan lari dan ada juga yang tidak ingin bersama terus setelah itu. Kerana kekecewaan tersebut sangat mendalam baginya. Dia lebih rela hidup bersendirian daripada tetap bersama dengan orang yang pernah melukainya dahulu.


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 455,317 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen