Lelaki Yang ‘Gentleman’ Akan Lakukan 12 Perkara Ini Pada Pasangan.

 

Wanita zaman sekarang sering sahaja mengeluh kerana mereka seolah-olah tidak dapat bertemu dengan lelaki yang diidam-idamkan. Sudah tentu lelaki yang gentleman menjadi pilihan, tetapi sering kali pula bertemu dengan lelaki yang tidak berperikemanusiaan.

“Boys play games. But the right guy won’t” -

Adakah wanita yang terlalu memilih, atau pun lelaki gentleman ini limited edition?  Jom lihat, perkara apa yang selalu dilakukan oleh lelaki gentleman!

1. Lelaki yang gentleman pasti akan ada masa untuk pasangan, jika lewat sekalipun, mereka pasti akan menghubungi anda.

2. lelaki yang gentleman adalah seorang yang mahukan pasangan mereka sentiasa bangkit daripada kesalahan mahupun kesilapan.

3. Lelaki yang gentleman tidak akan membuang masa anda untuk perkara yang sia-sia dan tidak pasti.



4. Lelaki yang gentleman adalah seorang yang amanah.

5. Lelaki yang gentleman akan memastikan anda selamat di mana sahaja anda berada, dan tidak akan membuat anda gelisah dan resah.

6. Lelaki yang gentleman akan menerima segala kekurangan pasangannya dan memastikan pasangan mereka berubah untuk menjadi yang terbaik bukan yang jelek.



7. Lelaki yang gentleman tidak akan menggunakan kekurangan anda untuk pergaduhan dan pertelingahan antara kalian berdua, malah lelaki ini tidak akan membuat anda rasa bersalah dengan kekurangan diri sendiri.

8. Lelaki yang gentleman adalah seorang pelindung dan tidak akan membuat perkara yang buruk terhadap pasangan.

9. Lelaki yang gentleman tidak akan membiarkan wanita membuang masa, tertanya-tanya dan mengharap pada mereka yang tidak mencintainya.



10. Lelaki yang gentleman akan membuatkan kekasih hatinya sebagai insan yang penting sama seperti ahli keluarganya.

11. Lelaki yang gentleman akan memilih wanita yang sama-sama single seperti mereka, dan mengharapkan wanita bertuah itu adalah kejadian paling indah pernah berlaku di dalam hidupnya.

12. Lelaki yang gentleman adalah seorang yang matang apabila membuat keputusan dan mereka merasakan terlalu keanak-anakkan untuk mengecewakan perasaan wanita.



 

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 315,442 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen