Tiga Tanda Pasangan Anda Menyesal Atas Kecurangannya.

 

Kadang kala pasangan kita akan tersilap langkah sehingga wujudnya orang ketiga. Tapi bukan hanya di sahaja, kita juga turut terlibat sama. Kenapa? Mungkin kita mengabaikannya menyebabkan dirinya mencari orang lain. Tetapi apa lebih kecewa adalah si dia lebih memilih orang kita berbanding diri ini. Tapi, tiba-tiba si dia kembali dan menyatakan ingin bersama dengan anda semula. Anda pula masih ragu akan perubahan sikapnya sehingga tidak tahu adakah si dia betul-betul inginkan anda kembali.



Anda boleh ketahui seseorang itu sangat menyesal melalui tiga perkara ini.

1. Memohon maaf dengan penuh kesungguhan.

Si dia datang kembali dan mengakui kesemua kesalahannya yang menyebabkan anda terluka. Setiap satu kesalahannya diluahkan dan memohon maaf. Si dia juga tidak melenting apabila anda hanya membiarkan dan tidak sudi memaafkannya.

2. Merayu ingin kembali bersama anda.

Dalam permohonan maaf itu, si dia menyatakan hasratnya ingin kembali bersama anda. Walaupun si dia tahu anda masih ragu akannya tetapi si dia akan tetap menunggu anda. Segala janji akan mula diluahkan pada ketika ini.


3. Mengalah dalam perbincangan.

Apabila anda melakukan perbincangan dengan dirinya. Si dia sememangnya akan mengalah dan menurut sahaja kata anda tanpa membantah. Setiap kata yang anda keluarkan si dia hanya mengaku setiap salahnya.

Walau bagaimanapun, ia tetap menjadi pilihan anda sama anda ingin memilihnya kembali atau tidak. Ataupun anda harus memikirkan sedalamnya. Tetapi tidak salah jika memberikan peluang walaupun kepercayaan itu sudah berkurang.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 455,647 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen