Empat Tanda Si Dia Mula Menjarakkan Diri Dari Perhubungan Anda.

 

Mungkin terdapat salah faham yang berlaku yang menyentuh hati pasangan anda. Sehingga si dia mula menjarakkan diri dengan anda. Tapi ketika langkah itu diambil, anda seakan-akan tidak perasan mengenai perkara itu. Anda merasakan ia sama seperti biasa tapi bagi pasangan anda ia adalah sebaliknya. Jika anda tidak berjaya menangkap perbuatannya maka akan kehilangan dirinya. Jadi terdapat empat perkara yang anda perlu teliti terhadap pasangan anda.



Apa yang anda perlu teliti dan fahami ialah tingkah laku pasangan anda. Bagaimana? Jom ketahui.

1. Masa kualiti.

Jika dahulu setiap kali hujung minggu anda dan pasangan akan keluar bersama-sama tapi kini tidak lagi. Pasangan anda sudah mula menggunakan perkataan sibuk dan tidak sempat untuk pergi berjumpa dengan anda. Tetapi masa-masa itu dia berada di dalam rumahnya dan berkurung.

2. Menerima hadiah.

Ketika anda ingin memujuknya, anda memberikannya hadiah sebagai tanda permohonan maaf tetapi reaksi pasangan anda begitu menghampakan. Si dia tidak begitu kelihatan teruja dan gembira sebelum-sebelum ini.


3. Bukti melalui perbuatan.

Pasangan anda juga sudah mula mencari salah anda untuk dijadikan bahan gaduh. Jika dahulu si dia tidak kisah anda keluar bersama rakan anda selama mungkin, kini ia bagaikan satu masalah yang besar anda telah lakukan. Apa sahaja yang anda lakukan pasti tidak kena di matanya.

4. Sentuhan.

Sentuhan yang kasar menambahkan lagi bahawa si dia ingin menjarakkan dirinya dengan anda. Ia juga seiring dengan perbuatan yang kasar. Jika dahulu, tidak mengapa jika anda dan dirinya bertukar telefon bimbit tapi kini ia bagaikan satu masalah besar. Tindakannya merampas secara kasar juga diperlihatkan.

Apa yang dapat disimpulkan ialah, jika anda dan pasangan anda terlibat dalam pergaduhan, cuba cari jalan yang terbaik. Jangan membiarkan dirinya senyap dengan pergaduhan itu. Hal ini kerana ia akan merosakkan perhubungan tersebut.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 398,695 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen