“Jangan Jadi Wanita Malang”- Lelaki Ini Kongsi Cara Melihat Bakal Suami.

 

Telah menjadi adat dalam percintaan segala janji akan terluah ketika itu. Segala sumpah dan janji ketika itu bagaikan satu kalimah yang membawa seribu kebaikan pada masa akan datang. Bak kata orang zaman bercinta ini kentut pun wangi. Semuanya bagaikan impian yang indah untuk dicapai bersama. Namun, apabila sudah berkahwin lain pula jadinya. Percintaan bertahun-tahun itu tidak bermakna anda tahu segala peribadinya. Berdasarkan perkongsian Muhammad Ahmad telah berkongsi cara melihat bakal suami anda.



Sebelum kahwin ini Biasanya akan dijanjikan oleh lelaki yang membuatkan semua wanita percaya:

Akan jadi suami BERTANGGUNGJAWAB.

Akan jadi suami PRIHATIN.

Akan jadi suami PENYAYANG.

Akan jadi suami MITHALI.

Betul?



Namun sebaliknya SESETENGAH isteri dapat. Semua di atas itu hilang setelah kahwin bertahun-tahun.

Mula jadi suami yang PEMARAH.

Mula jadi suami yang abaikan banyak perkara.

Mula jadi suami kaki lepak waktu malam.

Mula jadi suami ikut perangai lama.

Mula jadi suami kaki pukul, kaki maki hamun.

Pesan saya kepada anak gadis. Jika mahu lihat bakal suami kamu itu baik. Bukan janji-janji dia, tapi Lihatlah waktu malam dia di mana, 5 waktu dia di mana, selepas maghrib apa dia buat. Tanya dia satu tahun berapa kali dapat khatam Al-Quran.

“Jangan jadi wanita yang malang”

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 596,469 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen