Jika Seorang Lelaki Berani Bertemu Ibu Bapa Anda, Anda Patut Terima Dia Sebagai Suami. Kenapa?

 

Selayaknya anda berasa kagum jika seorang lelaki dengan cara sopan datang bertandang ke rumah anda untuk menyatakan “saya mahu memperisterikan dia.” Ini bermakna, anda sangat teristimewa di hati seorang lelaki tersebut. Lagi hebat jika sebelum itu, anda sama sekali tidak mengetahui bahawasanya lelaki tersebut sukakan anda. Huh. Tiba-tiba terbit rasa kagum. Kenapa?

1. Menunjukkan kesungguhan untuk mengahwini anda

Bercinta sebelum nikah tidak menjamin seseorang itu bertemu jodoh dengan orang yang dicintai. Sebab, jodoh itu adalah ketetapan dari Allah. Jika ada seorang lelaki tiba-tiba datang bertemu ibu bapa anda dan anda juga merasa si dia dapat membimbing anda saat berkahwin nanti, terimalah. Sebenarnya dia memang menginginkan anda menjadi suri di hati dia.



2. Tidak mahu anda menjadi milik orang lain

Mana ada yang sanggup melepaskan orang yang dicintai bersama orang lain. Meraka akan berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan orang yang dicintai. Jadi, kenapa tunggu lama? Terima saja.



3. Mahukan cinta sebenar

Kadang, ada lelaki bukan mahukan seseorang wanita itu menjadi suami untuk wanita tersebut. Dia bercinta hanyalah untuk mendapatkan keseronokkan semata-mata, bahkan ada yang merosakkan wanita tersebut. Mudah-mudahan kita terhindar dari perkara-perkara tersebut. Jadi, jika seseorang datang ingin mengahwini anda, itu bermakna dia mahukan cinta yang abadi.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 471,490 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen