5 Sifat Perempuan Yang Memang Tak Boleh Di Ubah !!!!!

 

Wanita, itulah nama yang diberikan. Dalam kehidupan, setiap lelaki ingin mencari pendampingnya iaitu wanita. Kedua-duanya saling memerlukan dalam melengkapi kehidupan masing-masing. So harini, admin akan menyentuh sedikit tentang sifat wanita yang tak boleh diubah.... Majoritinya kebanyakan perempuan bersifat sedimikian.



5 Sifat Wanita Yang Tak Boleh Di Ubah.

1. Kuat merajuk.
   
Merajuk? memanglah perkara biasa dan sifat semulajadi wanita ataupun perempuan... Sebagai contohnya dalam perhubungan. Kuat sangat merajuknya. Kadang-kadang lelaki dah cuba sedaya upaya untuk jaga hati si perempuan...tapi masih jugak kuat merajuk... So kat mana silapnya.... Sebenarnya perempuan merajuk bersebab....1st, memang dia seorang yang manja dan satu lagi sebab dia nakkan perhatian dari si lelaki. Kadangkala pergaduhan dalam perhubungan itu biasalah...Normal...Tapi kalau dalam sehari....24 jam nak merajuk...Lelaki pun rimas...Tapi tak boleh nak salahkan perempuan sepenuhnya...dah memang semulajadi...So si lelaki harap kuatkan kesabaran kalau betul ikhlas nakkan perempuan tuh.
 
2. Kuat menangis.
   
Perempuan memang kuat menangis....Tak kisahla apapun, kuat menangis...menangis menangis.....Kenapa? Perempuan menangis bila sakit hati, bila geram, bila sedih dan byk sebab lain...Tapi berpada padala...Tapi tula, nak buat macam mana.. perempuan memang dilahirkan dengan hati yang lembut, mudah terasa. Lelaki boleh lagi cover2...kalau perempuan nak menangis...kat mana pun boleh....So kuatkan kesabaran ya lelaki.



3. Kuat mengadu.

Kuat mengadu? Ok ni lagi satu sikap perempuan yang tak boleh diubah....Andai kata ada satu masalah timbul pergaduhan dan sebagainya...Mesti nak cari tempat mengadu...Kekadang gaduh sikit dengan lelaki, mengadu kt ibu ayah....So kenapa benda ni terjadi....Kalau dari sudut positif bagusla kuat mengadu...Masalah tak boleh nak dipendam pendam...Mental jadinya...Tapi kalau masalah dalaman rumahtangga tuh, tak perlulah nak hebahkan kepada orang ramai...Berbincang dan selesaikan secara baik sesama sendiri...
 
4. Kuat cemburu.

Ini perkara paling serius....perempuan memang kuat cemburu...Kenapa? Sebabnya perempuan memang tak suka kalau dipinggirkan...Contohnya, si lelaki memuji muji perempuan lain di depannya...Mahu tak sentap....Cemburu tuh membuak2 kan....Perempuan memang tak suka nak dibandingkan...So lelaki kenala jaga yaaa hati dan perasaan perempuan...
 
5. Kuat " give up ".

Give up? kuat mengalah, putus asa...samala tu maksudnya.....Perempuan mudah putus asa dan patah hati.....Lelaki pulak tinggi dengan egonya...Taknak mengalah...Semua benda nak menang...yang kenanya perempuan...Tak boleh nak salahkan perempuan...Cuma sikap toleransi tu kena didik dari awal....Lelaki la tempat berlindung dan sebagainya untuk wanita..So fikirla untuk kebaikan masing-masing yaa...

Sekadar perkongsian.....yang perempuan jangan marah ya...Ini FAKTA....Next episod, sifat lelaki pulak..So fairla ya....Tq dari admin :)



Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 447,045 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen