5 Sebab Kenapa Lelaki Gemar Pada Perempuan Nakal !!!!

 

Isu panas ni....haha.... So harini inilah tajuk yang akan admin ceritakan dan kongsikan bersama pembaca... Betul ke lelaki lebih gemar perempuan nakal? Jawapannya ya....Kenapa? Lelaki ni bersifat ingin tahu sebenarnya... and berminat benda benda yang pelik... So kebanyakannya perempuan yang kurang nakal ni takda apa yang ada pada perempuan nakal ni... tula sebabnya lelaki cepat bosan dalam perhubungan... Nak tahu apa yang nakalnya... Jom Baca...



5 SEBAB KENAPA LELAKI GEMARKAN PEREMPUAN NAKAL.

1. Perempuan nakal tidak takut untuk mendekati lelaki.

Mereka dilahirkan dengan sifat yang tak tahu malu...haha... Bagusnya disini tak perlulah lelaki ni nak susah payah mengorat si perempuan. Kekadang lelaki ni ada yang pemalu dan sebagainya. Kalau semua lelaki nak mulakan dulu...susah jugak..So inilah benda yang takda pada perempuan biasa...Perempuan yang biasa lebih diam, pemalu dan menunggu....Kalau nak tahu, lelaki juga mengharapkan perempuan mengoratnya dulu... Kalau dah dua dua tunggu...sapa nak ngorat sapa...haaa...fikirkan !!!!

2. Perempuan nakal ni kebanyakannya tahan lasak.

Tahan lasak apa? Jangan fikir yang bukan2 ya.....Tahan lasak ni contohnya senang nak melakukan aktiviti bersama. Lelaki kan lasak, tak suka aktiviti yang tak membina. Contohnya nak panjat bukit, bersukan, naik gunungla, dayung sampanla......Kan lasak semua aktiviti tu....kalau ajak perempuan biasa ni...takdanya nak pergi...So kelebihan perempuan ni adalah lasak...



3. Perempuan nakal ni mudah berterus terang.

Ha...perempuan nakal ni dia tak hipokrit...dia tunjuk perangai sebenar dia....So lelaki boleh menilai macam mana peribadi seseorang perempuan tu...Mereka berterus terang kalau tak puas hati ka apa ke....haaa...Kalau perempuan yang biasa...pendam jee...pendam punya pendam...meletop sekali hilang keperempuanan tuh....baru tahu lelaki...haha...

4. Perempuan nakal selalunya pandai main alat muzik.

Nakal dengan lasak kan tak jauh tuh...Ni hakikatnya...perempuan nakal dia lebih terbuka dan roxxxx kata orang....haaa....Pandai main gitar ke apa ke....So lelaki ni cukup mudah cair kalau perempuan tuh pandai bermain melodi....

5. Mereka ini pandai bergaya.

Secara amnya wanita suka bergaya dan jika digandingkan dengan pasangan yang bergaya, mereka akan kelihatan lebih bergaya. Perempuan nakal suka bergaya, asyik nak kelihatan cantik anggun dan bergaya!

SEBENARNYA, ini adalah mengikut pandangan masing masing.....Lelaki kebiasaannya nak zaman mudanya tak membosankan....Nak lebih aktif di zaman muda...Tapi berbeza pulak lelaki apabila nak memilih calon isteri....Sekadar perkongsian.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 473,662 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen