6 Sebab Lelaki Lebih Suka Wanita Badan Berisi.

 

Tidak terlalu gemuk dan tidak terlalu kurus. Itu antara ciri utama bentuk badan wanita yang paling digemari oleh lelaki. Namun, tidak semua lelaki mempunyai cita rasa yang sama. Ada saja lelaki di luar sana yang sukakan wanita berbadan besar dan yang kurus keding. Sebenarnya ada sebab kenapa kebanyakan lelaki lebih sukakan wanita badan berisi!



1. Wanita badan berisi lebih subur & sihat.

Kajian membuktikan wanita pinggul besar lebih subur dan mudah untuk melahirkan anak. Jadi tidak hairanlah wanita badan berisi sentiasa menjadi idaman lelaki.

2. Dada dan punggung lebih besar.

Satu bonus bagi wanita yang memiliki dada dan punggung besar kerana dua bahagian tersebut paling digemari oleh lelaki. Bagi lelaki bentuk badan wanita berisi lebih manarik!

3. Lebih sedap untuk dipeluk.

Mungkin juga ini sebab utamanya. Wanita badan berisi lebih sedap dan mudah untuk dipeluk. Kalau kurus sangat rasa tulang saja. Opss, yang kurus jangan marah ya!



4. Kelihatan lebih muda.

Badan berisi buatkan wanita nampak lebih muda kerana adanya lemak pada wajah. Jika terlalu kurus, wajah jadi cengkung dan anda nampak lebih tua dari usia sebenar.

5. Wanita berisi nampak lebih dewasa.

Setiap lelaki impikan wanita yang matang dan penampilan menarik. Wanita berisi memiliki dada dan punggung yang besar, tidak nampak seperti gadis remaja walaupun usia masih muda.

6. Pakai apa saja tetap nampak menarik.

Disebabkan tubuh badan wanita berisi sangat menarik, apa saja pakaian yang digayakan oleh mereka cukup mengiurkan di mata lelaki.

 

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 397,865 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen