Selesa Berkawan Dengan Lelaki, Jangan Sampai Timbul Rasa Cinta.

 

ADAKAH anda sedang mengalami timbulnya percikan cinta terhadap kawan sendiri? Padahal, anda tidak inginkan perkara itu terjadi? Kerana hubungan persahabatan dengannya sudah terlalu selesa dan bila menjalinkan hubungan lebih serius tak mungkin lagi selesa.



Sebelum merosakkan hubungan yang telah terjalin dengan sangat baik, terapkan tiga perkara ini pada sahabat anda.

Jangan bergurau.

Walaupun niatnya hanya ingin bercakap besar, tetapi bergurau mengenai keseriusan anda untuk berhubungan dengan kawan-kawan boleh membuatnya berfikir, kemudian imaginasi mula bekerja. Berharap hubungan tersebut menjadi nyata.



Jangan berpura-pura bertemu janji dengan orang lain.

Jangan berpura-pura ada temu janji dengan orang lain hanya untuk mengelakkan kawan anda. Ini akan membuat hubungan anda semakin teruk.

Elakkan masa bersama.

Jika percikan cinta mulai muncul, untuk sementara elakkan masa bersama-sama terlalu lama. Terlalu kerap berduaan dapat mengimbangi perasaan dari kawan menjadi cinta. Menyiarkan dari Lovepanky.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 464,275 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen