Botak Lebih Maskulin? Betul Ke?

 

Jika anda dikalangan lelaki yang mengalami masalah keguguran rambut, jangan bimbang ye. Menurut kajian, wanita berpendapat lelaki botak lebih seksi dan nampak maskulin. Bukan rekaan semata-mata tetapi kajian juga mendedahkan lelaki botak lebih menarik dari mereka yang berambut lebat!



Menurut WebMD, 80 peratus lelaki akan mengalami masalah keguguran rambut. Mungkin mereka akan malu dengan masalah tersebut, namun kajian menunjukkan isteri sebenarnya tidak kisah dengan suami botak.



Anda tak percaya? Kajian sudah membuktikan. Mesti ramai yang tidak percaya. Kajian yang diterbitkan dalam jurnal Social Psychological and Personality Science mendedahkan wanita lebih tertarik dengan lelaki botak.

Manakala berdasarkan laporan ABC News, kajian yang dilakukan mendapati golongan isteri menganggap suami botak jauh lebih menarik dan mereka dianggap lebih kuat kerana nampak lebih maskulin. Manakala kebanyakan lelaki botak ini juga selalunya dikaitkan bekerja sebagai polis atau tentera serta kerja yang menunjukkan kelakian seseorang..

Menariknya juga, suami botak dianggap tinggi keyakinan diri. Maksudnya mereka berani membawa imej sebegitu dikhalayak ramai dan membuktikan mereka selesa dengan gaya tersebut.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 615,602 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen